Qısa məzmun
PashaPay şirkəti Müştəri əlaqələri üzrə təmsilçi (Call Center) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Öhdəliklər:
- Məlumat mərkəzinə daxil olan zəngləri cavablandırmaq, qeydiyyatını aparmaq və həlli yolunda müvafiq tədbirlər görmək
- Müştərilərə zəng edərək cari kampaniyalar haqqında məlumat vermək
- Müştəri müraciətlərinə əsasən ödənişlərlə bağlı əməliyyatları aparmaq və s.
Tələblər:
- Ali təhsil
- Stresadavamlılıq
- Yüksək ünsiyyətqurma bacarığı
- Dəqiqlik, operativlik, analitik düşüncə
- Fərdi və komanda tərkibində işləmə bacarığı
- Fikirlərini aydın izahetmə qabiliyyəti
- İş təcrübəsi tələb olunmur
- Əla səviyyədə Azərbaycan və Rus dili, İngilis dili arzu olunandır
- MS Office proqramları, Internet browser-ləri
Xüsusi tələblər:
- Danışıq və eşitmə qüsuru olmayan
İş rejimi:
- Tam ştat, növbəli
Göstərilən tələblərə cavab verən şəxslər CV-lərini “Müştəri əlaqələri üzrə təmsilçi (call Center)” başlığı ilə elektron ünvanına göndərməkləri xahiş olunur.
Oxşar vakansiya siyahısı:
400 — 500 ₼
Problemli kreditlərin idarəedilməsi şöbəsinin kiçik mütəxəssisi/mütəxəssisiEmbafinans, ...
Ümumi işlər üzrə könüllü ( Region filialları üzrə )
Unibank Kommersiya Bankı Ümumi işlər üzrə könüllü ( Region filialları üzrə ) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Zəng mərkəzinin operatoru
Ə/h razılaşma yolu ilə. FoxExpress Zəng Mərkəzinin Operatoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...