Qısa məzmun
PashaPay şirkəti Müştəri əlaqələri üzrə təmsilçi (Call Center) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Öhdəliklər:
- Məlumat mərkəzinə daxil olan zəngləri cavablandırmaq, qeydiyyatını aparmaq və həlli yolunda müvafiq tədbirlər görmək
- Müştərilərə zəng edərək cari kampaniyalar haqqında məlumat vermək
- Müştəri müraciətlərinə əsasən ödənişlərlə bağlı əməliyyatları aparmaq və s.
Tələblər:
- Ali təhsil
- Stresadavamlılıq
- Yüksək ünsiyyətqurma bacarığı
- Dəqiqlik, operativlik, analitik düşüncə
- Fərdi və komanda tərkibində işləmə bacarığı
- Fikirlərini aydın izahetmə qabiliyyəti
- İş təcrübəsi tələb olunmur
- Əla səviyyədə Azərbaycan və Rus dili, İngilis dili arzu olunandır
- MS Office proqramları, Internet browser-ləri
Xüsusi tələblər:
- Danışıq və eşitmə qüsuru olmayan
İş rejimi:
- Tam ştat, növbəli
Göstərilən tələblərə cavab verən şəxslər CV-lərini “Müştəri əlaqələri üzrə təmsilçi (call Center)” başlığı ilə elektron ünvanına göndərməkləri xahiş olunur.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Kontakt Home İradların həlli üzrə inzibatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Ə/h razılaşma yolu ilə. FoxExpress Zəng Mərkəzinin Operatoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Azərbaycan Dəmir Yolları Əlaqə mərkəzinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Aznet Technologies QSC Təcrübə Proqramı elan edir. ...
AccessBank Mikro və Aqro müştərilər üzrə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis (Mingəçevir filialı) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...