Qısa məzmun
v
İş barədə məlumat:
- Daxil olan zənglərin zamanında cavablandırılması və müştərilərlə biznes etikası standartlarına uyğun olaraq (mehriban, təmkinlə, səbrlə, gülərüzlə və s.) ünsiyyətin qurulması;
- Fikrini düzgün şəkildə izahetmə qabiliyyəti;
- Gün ərzində daxil olan zənglərin qeydiyyatının aparılması;
- Sənədlərin qəbulu, qeydiyyatı,təyinat üzrə yönəldirmək;
- Ofis daxili işlərin təşkili;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi.
Namizədə tələblər:
- Təhsil: Ali (bakalavr)
- Dil bilikləri: Azərbaycan, Rus və İngilis dillərini əla səviyyədə bilməli;
- Aydın və səlis nitq bacarığı;
- Müvafiq sahədə iş təcrübəsi arzuolunandır (call center, satış və müştəri xidmətləri sahəsində olanlara üstünlük verilir);
- Kompüter bilikləri – MS Office (Microsoft Word, Microsoft Excel,) MS Outlook proqramlarından və İnternet resurslarından sərbəst isifadə bacarıqları;
- İşə planlı yanaşmaq bacarığı;
- Yüksək dinləmə, ünsiyyət və izahetmə qabiliyyəti;
- Xanım namizədlərə üztünlük verilir.
İş qrafiki:
- 09:00-18:00; (Bazar ertəsi – Cümə)
- Uyğun olan namizədlərdən öz CV-lərini mövzu hissəsində “Çağrı mərkəzi üzrə operator” qeyd etməklə hr@titan.az mailinə göndərməyinizi xahiş edirik.
Oxşar vakansiya siyahısı:
500₼
Qeydiyyatçı1st Fitness Qeydiyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Nahar yeməyi şirkət tərəfindən ödənilir. ...
Əlavə xidmətlər üzrə operator
Kontakt Home Əlavə xidmətlər üzrə operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
400 — 500 ₼
Problemli kreditlərin idarəedilməsi şöbəsinin kiçik mütəxəssisi/mütəxəssisiEmbafinans, ...
Ümumi işlər üzrə könüllü ( Region filialları üzrə )
Unibank Kommersiya Bankı Ümumi işlər üzrə könüllü ( Region filialları üzrə ) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...