Çağrı mərkəzi operatoru
vakansiya — 2022

Onlayn CV sifarişi
Yenilik

CV-nizi sayta yerləşdirin - şirkətlər sizi özləri tapsın.

Online CV dərc et

İş barədə məlumat:

  • Daxil olan zənglərin zamanında cavablandırılması və müştərilərlə biznes etikası standartlarına uyğun olaraq (mehriban, təmkinlə, səbrlə, gülərüzlə və s.) ünsiyyət qurulması
  • Şirkətin xidmətləri haqqında müştərilərin tam olaraq məlumatlandırılması və müştəri istəklərinə müvafiq olan xidmətlərə uyğun olan qiymətin müştəriyə ən uyğun formada bildirilməsi
  • Sifarişin icra edilməsi üçün struktur bölmələrə müraciət zamanı məlumatların sistemə tam, dolğun, əksiksiz işlənməsi və biznes etikası qaydalarına müvafiq formada verilməsi və gedişat zamanı müştəri tərəfindən edilmiş hər hansı bir dəyişiklik olduqda struktur bölmələrə dərhal məlumatların ötürülməsi
  • Sifarişin gedişatının və sonlandırılmasının nəzarətdə saxlanılması və hər hansı problemli situasiya olduqda (gecikmə, çatışmazlıq və s.) müştəriyə dərhal məlumat verilməsi
  • Şirkət xidmətindən istifadə etməyə imtina etmiş müştəri zəngi ilə bağlı müştəridən ilkin imtina səbəblərinin araşdırılması, müştəri tərəfindən qiymət uyğunsuzluğu və s. kimi səbəblərlə bağlı supervayzerin məlumatlandırılması, ehtiyac olduqda müştəri ilə yenidən əlaqə saxlayaraq yeni təklifin (qiymət, işçi sayı və s.) ən uyğun formada bildirilməsi
  • Sifarişin qeydiyyata alınması və icrası ilə bağlı gedişatların sistemdə tam və əksiksiz formada işlənilməsi
  • İş vaxtı 09:00- dan 18:00- dək

Namizədə tələblər:

  • Səlis danışıq qabiliyyəti
  • İş təcrübəsi – 2 il
  • Təhsil: ali/orta
  • Ərazi bilgiləriAzərbaycan/rus dili üzrə biliklər
  • Ms Office/ERP üzrə bilikləri olmalı
  • Öyrənməyə meylli və yeniliyə açıq olmaq
  • Komanda ilə işləmək bacarığı

Müraciət etmək istəyənlər CV-lərini mövzu hissəsinə mütləq şəkildə “Çağrı mərkəzi operatoru” yazaraq [email protected] adresinə göndərə bilərlər.

3 - 30 günşərtləri oxu
Online CV yerləşdir