İş barədə məlumat:
- Çağrı mərkəzinə daxil olan bütün zəngləri operativ şəkildə cavablandırmaq;
- Müəssisənin xidmətləri haqqında müştəriləri düzgün məlumatlandırmaq;
- Sifarişi qeydə alaraq, icrasını izləmək;
- Müştərilərin şikayət, təklif və tövsiyələrini dinləyib müvafiq struktura yönəltmək;
Vəzifəyə dair tələblər:
- Azərbaycan dilini mükəmməl səviyyədə bilməli;
- Nitqi aydın və səlis olmalı;
- Fikrini düzgün şəkildə izah edə bilmək qabiliyyəti olmalı;
- Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı;
- MS Office proqramlarını bilməli;
- karqo sahəsində təcrübə arzuolunandır
Qeyd olunan vakansiyaya uyğun olan namizədlər mövzu yerində “Çağrı mərkəzi operatoru ” qeyd etməklə CV göndərə bilərlər.
Oxşar vakansiya siyahısı:
500₼
Qeydiyyatçı1st Fitness Qeydiyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Nahar yeməyi şirkət tərəfindən ödənilir. ...
Əlavə xidmətlər üzrə operator
Kontakt Home Əlavə xidmətlər üzrə operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
400 — 500 ₼
Problemli kreditlərin idarəedilməsi şöbəsinin kiçik mütəxəssisi/mütəxəssisiEmbafinans, ...
Ümumi işlər üzrə könüllü ( Region filialları üzrə )
Unibank Kommersiya Bankı Ümumi işlər üzrə könüllü ( Region filialları üzrə ) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...