Qısa məzmun
Azerlotereya Çağrı Mərkəzi Operatoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Vəzifə təlimatı:
- Şirkət məhsullarının telefonla müştərilərə ilkin izahın verilməsi və satışın təşkili
- Mövcud kampaniyalar və məhsul seçimində agentlərə yardımçı olmaq,
- Sifarişlərə nəzarət etmək
- Rəhbərliyə işin gedişatı ilə bağlı hesabat vermək.
- Çağrı Mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək və daxili sistemdə qeydiyyatını aparmaq;
- Qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək;
- Müraciətləri aidiyyatı olan şöbələrə yönəltmək və prosesin gedişatına nəzarət etmək;
- Şirkətlə müştəri arasında düzgün koordinasiya yaratmaq;
- Xidmətin dayanmasının və müştərilərdən kütləvi müraciətlərin daxil olmasının qarşısını almaq üçün müvafiq sistem proqramlarına nəzarət etmək;
Tələblər:
- Telefonda ünsiyyət və dinləmə bacarığı
- Təqdimat bacarığı
- Fikrini aydın ifadə etmə bacarığı, səlist danışıq qabiliyyəti
- Etirazlarlarla işləmə bacarığı
- Stressə davamlılıq
- Tələbkar və məqsədyönlü
- Komandada işləmə bacarığı
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili (yüksək), Rus dili (yüksək), İngilis dili (orta səviyyədə)
- Ofis proqramları: Word, Excel, Outlook
Biz Sizə qabağcıl şirkətlərin birində çalışmaq imkanı təqdim edirik!
Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa CV-ni “Çağrı Mərkəzi Operatoru” mövzusu ilə hr@azerlotereya.com ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Zəng mərkəzinin operatoru
Ə/h razılaşma yolu ilə. FoxExpress Zəng Mərkəzinin Operatoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Çağrı mərkəzi üzrə operator
İnci Group of Companies Çağrı mərkəzi üzrə operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...