Qısa məzmun
TEZİBU Çağrı mərkəzinin operatoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Çağrı mərkəzinə daxil olan telefon zənglərini operativ şəkildə qəbul etmək,
- Müştərinin sifarişini elektron bazada tapmaq,
- Müştərilər tərəfindən verilən sualları cavablandırmaq,
- Şirkətin xidmət və tarifləri barədə müştəriyə düzgün məlumat vermək,
- Sifarişi proqrama daxil edib onun icrasıni izləmək,
- Müştərilərin şikayət, təklif və tövsiyyələrini dinləmək və ya müvafiq şəxsə yönlətmək.
Namizəd üçün tələblər:
- Ali və ya orta ixtisas təhsili.
- Sahə üzrə təcrübə mütləqdir.
- Azərbaycan və Rus dili (şifahi və yazılı)
- Bakı şəhəri üzrə ərazi biliyi;
- Aydın və səlis danışıq qabiliyyəti.
Şirkətdə 2 vakansiya mövcuddur. Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu (subject) hissəsinə “Çağrı mərkəzinin operatoru” yazaraq hr@tezibu.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Zəng mərkəzinin operatoru
Ə/h razılaşma yolu ilə. FoxExpress Zəng Mərkəzinin Operatoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Çağrı mərkəzi üzrə operator
İnci Group of Companies Çağrı mərkəzi üzrə operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...