Qısa məzmun
TEZİBU Çağrı mərkəzinin operatoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Çağrı mərkəzinə daxil olan telefon zənglərini operativ şəkildə qəbul etmək,
- Müştərinin sifarişini elektron bazada tapmaq,
- Müştərilər tərəfindən verilən sualları cavablandırmaq,
- Şirkətin xidmət və tarifləri barədə müştəriyə düzgün məlumat vermək,
- Sifarişi proqrama daxil edib onun icrasıni izləmək,
- Müştərilərin şikayət, təklif və tövsiyyələrini dinləmək və ya müvafiq şəxsə yönlətmək.
Namizəd üçün tələblər:
- Ali və ya orta ixtisas təhsili.
- Sahə üzrə təcrübə mütləqdir.
- Azərbaycan və Rus dili (şifahi və yazılı)
- Bakı şəhəri üzrə ərazi biliyi;
- Aydın və səlis danışıq qabiliyyəti.
Şirkətdə 2 vakansiya mövcuddur. Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu (subject) hissəsinə “Çağrı mərkəzinin operatoru” yazaraq hr@tezibu.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Oxşar vakansiya siyahısı:
700 — 800 ₼
İradların həlli üzrə inzibatçıKontakt Home İradların həlli üzrə inzibatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Zəng mərkəzinin operatoru
Ə/h razılaşma yolu ilə. FoxExpress Zəng Mərkəzinin Operatoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Əlaqə mərkəzinin mütəxəssisi
Azərbaycan Dəmir Yolları Əlaqə mərkəzinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...