Çağrı mərkəzinin operatoru
vakansiya — 2025

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

Qısa məzmun

TEZİBU Çağrı mərkəzinin operatoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Çağrı mərkəzinə daxil olan telefon zənglərini operativ şəkildə qəbul etmək,
  • Müştərinin sifarişini elektron bazada tapmaq,
  • Müştərilər tərəfindən verilən sualları cavablandırmaq,
  • Şirkətin xidmət və tarifləri barədə müştəriyə düzgün məlumat vermək,
  • Sifarişi proqrama daxil edib onun icrasıni izləmək,
  • Müştərilərin şikayət, təklif və tövsiyyələrini dinləmək və ya müvafiq şəxsə yönlətmək.

Namizəd üçün tələblər:

  • Ali və ya orta ixtisas təhsili.
  • Sahə üzrə təcrübə mütləqdir.
  • Azərbaycan və Rus dili (şifahi və yazılı)
  • Bakı şəhəri üzrə ərazi biliyi;
  • Aydın və səlis danışıq qabiliyyəti.
Şirkətdə 2 vakansiya mövcuddur. Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu (subject) hissəsinə “Çağrı mərkəzinin operatoru” yazaraq hr@tezibu.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Oxşar vakansiya siyahısı:

700 — 800 ₼
İradların həlli üzrə inzibatçı

Kontakt Home İradların həlli üzrə inzibatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Kontakt Home

07.05.2025 - Bakı

Zəng mərkəzinin operatoru

Ə/h razılaşma yolu ilə. FoxExpress Zəng Mərkəzinin Operatoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

FoxExpress

07.05.2025 - Bakı

Əlaqə mərkəzinin mütəxəssisi

Azərbaycan Dəmir Yolları Əlaqə mərkəzinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Azərbaycan Dəmir Yolları QSC

07.05.2025 - Bakı