Qısa məzmun
189 Taxi şirkəti Çağrı mərkəzi üzrə Keyfiyyətə nəzarət mütəxəssisi vakansiyasını elan edir.
Tələblər:
- – Ali təhsil
- – Azərbaycan, rus dilləri-səlis, ingilis dili- arzuolunandır
- – Düzgün formalaşmış şifahi və yazılı nitq
- – Bu sahədə və ya Çağrı Mərkəzində / müştəri xidmətləri sahəsində iş təcrübəsi vacibdir
Vəzifə öhdəlikləri:
- -Çağrı Mərkəzi işçilərinin iş keyfiyyətinin monitorinqi
- -Çağrı Mərkəzi işçilərinin iş keyfiyyətini artırmaq üçün təlimlərin keçirilməsi
- -Çağrı mərkəzi əməkdaşları üçün şifahi və yazılı imtahan suallarının hazırlanması
- -Çağrı mərkəzi əməkdaşları üçün imtahanların keçirilməsi və nəticəyə görə qiymətləndirilməsi
- -Müştərilər tərəfindən təqdim olunan şikayətlərə baxılması,onların araşdırılması və buna əsasən müvafiq tədbirlərin görülməsi
- -Rəhbərliyə aylıq hesabatların təqdim edilməsi
Biz nə təklif edirik?
- Şəhər mərkəzində iş yeri
- Peşəkar inkişaf üçün imkanlar
- Əmək haqqı: Namizədin bilik və bacarıqlarına əsasən müəyyən ediləcək
Yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər mövzu hissəsində “Keyfiyyətə nəzarət üzrə mütəxəssis” yazıb hr@taxibaku.az elektron ünvanına CV göndərə bilərlər
Oxşar vakansiya siyahısı:
Kontakt Home İradların həlli üzrə inzibatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Ə/h razılaşma yolu ilə. FoxExpress Zəng Mərkəzinin Operatoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Azərbaycan Dəmir Yolları Əlaqə mərkəzinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Aznet Technologies QSC Təcrübə Proqramı elan edir. ...
AccessBank Mikro və Aqro müştərilər üzrə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis (Mingəçevir filialı) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...