Çağrı mərkəzi üzrə mütəxəssis
vakansiya — 2025

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

Qısa məzmun

Cleanlab Çağrı mərkəzi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.

Tələblər:

  • Qaynar xətt vasitəsilə daxil olan zənglərin zamanında cavablandırılması və müştərilərlə biznes etikası standartlarına uyğun olaraq ünsiyyətin qurulması;
  • Şirkətin xidmətləri haqqında müştərilərin tam olaraq məlumatlandırılması və müştəri istəklərinə müvafiq olan xidmətlərin qiymətinin müştərilərə bildirilməsi;
  • Sifarişin gedişatının və sonlandırılmasının nəzarətdə saxlanılması və hər hansı problemli vəziyyət olduqda müştəriyə dərhal məlumatın verilməsi;
  • Sifarişin qeydiyyata alınması və icrası ilə bağlı məlumatların sistemdə qeydə alınması.

Öhdəliklər:

  • Texniki peşə və ya ali təhsil arzu olunandır;
  • Sahə üzrə 1 il iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan və Rus dilində sərbəst ünsiyyət bacarığı;
  • Bakı şəhəri və regionları üzrə ərazi biliyi;
  • Effektiv ünsiyyət, müştəriyönümlük və satış bacarığı;

Maraqlanan namizədlər CV-lərini elektron ünvanına “Çağrı mərkəzi üzrə mütəxəssis” başlığını qeyd edərək göndərə bilərlər.

Oxşar vakansiya siyahısı:

Operator-Uçotcu

Hajigabul Poultry Farm Company Operator-Uçotcu ( Hacıqabul ) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Hajigabul Poultry Farm Company

18.07.2025 - Hacıqabul, Şirvan

Çağrı Mərkəzi üzrə Mütəxəssis

"GL" ASC şirkəti Çağrı Mərkəzi üzrə Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

GL ASC

14.07.2025 - Gəncə