Qısa məzmun
Cleanlab Çağrı mərkəzi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Tələblər:
- Qaynar xətt vasitəsilə daxil olan zənglərin zamanında cavablandırılması və müştərilərlə biznes etikası standartlarına uyğun olaraq ünsiyyətin qurulması;
- Şirkətin xidmətləri haqqında müştərilərin tam olaraq məlumatlandırılması və müştəri istəklərinə müvafiq olan xidmətlərin qiymətinin müştərilərə bildirilməsi;
- Sifarişin gedişatının və sonlandırılmasının nəzarətdə saxlanılması və hər hansı problemli vəziyyət olduqda müştəriyə dərhal məlumatın verilməsi;
- Sifarişin qeydiyyata alınması və icrası ilə bağlı məlumatların sistemdə qeydə alınması.
Öhdəliklər:
- Texniki peşə və ya ali təhsil arzu olunandır;
- Sahə üzrə 1 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan və Rus dilində sərbəst ünsiyyət bacarığı;
- Bakı şəhəri və regionları üzrə ərazi biliyi;
- Effektiv ünsiyyət, müştəriyönümlük və satış bacarığı;
Maraqlanan namizədlər CV-lərini elektron ünvanına “Çağrı mərkəzi üzrə mütəxəssis” başlığını qeyd edərək göndərə bilərlər.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Müştərilərə xidmət üzrə əməliyyatçı
Invest AZ QSC Müştərilərə xidmət üzrə əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.. ...
Çağrı mərkəzi üzrə operator
İnci Group of Companies Çağrı mərkəzi üzrə operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
600₼
Animator-KuryerƏmək haqqı: 600Azn+bonus. Supertoys Animator-Kuryer vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...