Qısa məzmun
TAİS İKF Çağrı mərkəzi mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Tələblərimiz:
- Ali təhsil
- Müvafiq sahə üzrə minimum 1-3 il iş təcrübəsi
- Azərbaycan və rus dillərində yüksək səviyyədə bilik
- Microsoft office proqramlarında işləmə bacarığı
- Aydın və səlis nitq
- Fikrini düzgün şəkildə izahetmə qabiliyyəti
- Səbrli və məsuliyyətli
Əsas öhdəliklər:
- Vaxtlı-vaxtında böyük həcmdə daxil olan və gedən zənglərin idarə edilməsi;
- Müştərilərə məhsul və xidmətlər barədə məlumatın təqdim edilməsi;
- Müştərilərin şikayət, təklif və tövsiyyələrini dinləmək və ya müvafiq şəxsə yönəltmək;
- Yeni müştərilər haqda məlumatın sistemə daxil edilməsi və müştəri haqda mövcud məlumatın yenilənməsi;
- Zənglər haqqında hesabatların hazırlanması;
- Marketinq araşdırmaları məqsədi ilə zənglərin edilməsi;
- Müştərilərin potensial tələblərinin aşkar edilməsi, yəni, müştərinin sorğusuna əsasən ona məhsulların və ya xidmətlərin təklif edilməsi;
- Toplanmış müştəri bazası ilə qarşılıqlı əlaqələrin qorunub saxlanması;
- Müştərilərin yeni xidmət və ya aksiyalar haqqında məlumatlandırılması;
- Rəhbərlik tərəfindən daxil olan tapşırıqların yerinə yetirilməsi.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Zəng mərkəzinin operatoru
Ə/h razılaşma yolu ilə. FoxExpress Zəng Mərkəzinin Operatoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Çağrı mərkəzi üzrə operator
İnci Group of Companies Çağrı mərkəzi üzrə operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...