Requirements:
- An experience working with customers directly or over digital channels
- Collaborate with product managers, engineering, UX researcher and designers to design and implement chatbot enhancements.
- Work on one or more technical areas of applications
- Develop, create, and maintain our chatbot processes and procedures; as well as make recommendations for enhancements to materials as needed to enhance our customer’s experience.
- Able to multi-task and set priorities.
Oxşar vakansiya siyahısı:
700 — 800 ₼
İradların həlli üzrə inzibatçıKontakt Home İradların həlli üzrə inzibatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Zəng mərkəzinin operatoru
Ə/h razılaşma yolu ilə. FoxExpress Zəng Mərkəzinin Operatoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Əlaqə mərkəzinin mütəxəssisi
Azərbaycan Dəmir Yolları Əlaqə mərkəzinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Təcrübə Proqramı – Təchizatçı
Aznet Technologies QSC Təcrübə Proqramı elan edir. ...
Mikro və Aqro müştərilər üzrə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis (Mingəçevir filialı)
AccessBank Mikro və Aqro müştərilər üzrə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis (Mingəçevir filialı) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...