Qısa məzmun
Ə/h razılaşma yolu ilə. İnci Group of Companies Bölgə Müdiri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Namizədə tələblər:
- Müvafiq sahədə ən azı 3 il iş təcrübə
- İdarəetmə, analiz və təhlil etmə, yüksək səviyyədə ünsiyyət qurma və inandırma bacarığı
- Məsuliyyətli, təşəbbüskar və inkişafa meyilli olma
- Yaş həddi:25-45
- Sürücülük vəsiqəsi (B kategoriya)
- Şəxsi maşın
İş barədə məlumat:
- Satış kanalları üzrə ümümi iş prinsipini müəyyənləşdirilməsi, satış hədəflərinin yerinə yetirilməsinə nəzarət
- Tabeliyində olan satış təmsilçilərinin satış marşrutunun müəyyənləşdirilməsi və həyata keçirilməsinə nəzarət
- Mövcud müştərilərə əlaqələrin qorunub saxlaması, mütəmadi ziyarət olunması və sifarişlərin qəbulu, yeni məhsulların onlara təqdimatı və satışı
- Müştərilərdə yaranan problemlərin həlli, avadanlığa dair təlimatlandırmaların aparılması
- Yeni müştərilərin cəlb edilməsi; mütəmadi olaraq potensial müştəriləri axtarılması, müəyyənləşdirilməsi, onlarla işgüzar əlaqələrin qurulması, məhsulların təqdimatı və satışının həyata keçirilməsi
- Mövcud bazarın vəziyyətinin təhlil edilməsi, yeni satış həmlələri ilə çıxış etmə və onların rentabeliiyinin proqnozlaşdırılması və hesablanması
- Satış və müştərilərlə əlaqədar hesabatların rəhbərliyə verilməsi
- Əmək haqqı fiks və satışdan bonuslar əsasında müəyyən olunur
- İş qtafiki: 5 gün
- Nahar və avtomobil xərcləri şirkət tərəfindən təmin edilir
Müraciət etmək istəyən əməkdaşlardan CV formanızı – vusala.racabova@inci.az emailinə göndərməyiniz və ya 077 441 54 09 nömrəsi ilə əlaqə saxlamağınız xahiş olunur
Oxşar vakansiya siyahısı:
Satış meneceri
Uragan-Group Satış menceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Korporativ satış meneceri
Mətanət A Şirkətlər Qrupu Korporativ satış meneceri vəzfifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Satış təmsilçisi- Fasad cəbhə sistemləri üzrə
Mətanət A Şirkətlər Qrupu Satış təmsilçisi- Fasad cəbhə sistemləri üzrə vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Satış təmsilçisi
Mətanət A Şirkətlər Qrupu Satış təmsilçisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...