Biznes Proseslərin Optimallaşdırılması şöbəsinin rəhbəri
vakansiya — 2024

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

Qısa məzmun

Ə/h razılaşma yolu ilə. PAŞA Sığorta Biznes Proseslərin Optimallaşdırılması şöbəsinin rəhbəri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Biznes Proseslərin Optimallaşdırılması şöbəsinin rəhbəri vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

  • Təşkilatın effektivliyinin dəyərləndirilməsi məqsədi ilə performansın idarəolunması proseslərinə dəstək olmaq;
  • Şöbənin işçiləri arasında iş bölgüsü aparır və onların icrasına nəzarət etmək;
  • Şirkət daxilində icra olunan prosedurlar üzrə məlumatları toplamaq;
  • Proseslər üzrə müvafiq blok-sxemlər təhlil etmək və departamentin direktoruna təkliflər vermək;
  • PAŞA Sığortada strateji layihələrin icra statuslarına və departamentlər üzrə spesifik təşəbbüslərin həyata keçirilməsinə dəstək vermək;
  • Şirkət daxilində yaradılmış olan işçi qruplarında iştirak etmək;
  • Biznes proseslərin idarə edilməsi və daimi şəkildə təkmilləşdirilməsi üçün faydalı hesab olunan bütün məlumatları struktur bölmələrdən əldə etmək və müvafiq tələblərin formalaşdırılmasına nəzarət etmək;
  • Şirkətin müvafiq proqram təminatında yeni və təkmilləşdirilmiş biznes proseslərin tətbiq edilməsinə dəstək vermək;
  • Şirkətin bütün satış kanallarında vaxtaşırı xronometrajları təşkil etmək;
  • Hazırlanmış yeni biznes proseslərin Şirkətin müvafiq texniki mühitində test edilməsinə nəzarət etmək;
  • Yeni funksional üzrə test və təlim sənədlərinin qaydalara uyğun tərtib edilməsini təşkil etmək;
  • İcra olunan proseslər üzrə müvafiq təhlil hesabatlarını departament rəhbərinə təqdim etmək;
  • Proseslər üzrə struktur bölmələrdən daxil olan müraciətləri cavablandırmaq;
  • Müştəri xidməti səviyyəsinin artırılması məqsədi ilə digər zəruri mexanizmlər hazırlamaq və onların tətbiq edilməsi üçün müvafiq tədbirləri icra etmək;
  • Birbaşa müdirin tapşırığına əsasən vəzifə təlimantında qeyd olunmamış işləri icra etmək.

BİLİKLƏR:

  • Ali təhsil;
  • Dil bilikləri Azərbaycan, ingilis və rus dillərini yüksək səviyyədə bilmək;
  • Kompyuter bilikləri: Microsoft Office proqramından yüksək səviyyədə istifadə etmək bacarığı;
  • Şirkətin əməliyyat sistemində aparılan əməliyyatları təhlil etmə bacarığı;
  • Bilavasitə bu vəzifə təlimatı ilə nəzərdə tutulan işlərin yerinə yetirilməsində əsas sayılan qanunvericilik və normativ sənədlərinin tələblərini mükəmməl bilməli və işində rəhbər tutmalıdır;

TƏCRÜBƏ:

  • Biznes proseslər sahəsində minimum 5 il iş təcrübəsi;

BACARIQLAR:

  • Güclü kommunikasıya bacarığı.
  • Beynəlxalq təcrübədə qəbul edilən proses metodologiyaları üzrə biliklər.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Oxşar vakansiya siyahısı:

Mühasib

CMT Group MMC Muhasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

CMT Group MMC

25.04.2024 - Bakı

600 — 800 ₼
Mühasib köməkçisi

“Az Protein Foods Group” MMC  Mühasib köməkçisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Azprotein Foods Group

24.04.2024 - Bakı

Maliyyə meneceri

AZDIZAYN GROUP Maliyyə meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

AZ Dizayn Group

23.04.2024 - Bakı

600 — 700 ₼
Məhkəmə-icra, təqib qrupunun mütəxəssisi

Embafinans Məhkəmə-icra, təqib qrupunun mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Embafinans

15.04.2024 - Bakı

500₼
Mühasib Kassir

CMT Group MMC Muhasib -kassir vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

CMT Group MMC

06.04.2024 - Gəncə

Mühasib

TEZ Logistics MMC şirkəti Mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

TEZ Logistics

27.03.2024 - Bakı