Qısa məzmun
Ə/h razılaşma yolu ilə. AccessBank Biznesə Dəstək Departamentinin Kiçik Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Biznes proseslərin ilkin təhliliı, proseslərin optimallaşdırılması üçün lazımı məlumatların toplanılması və prosedur yazılışı üçün hazırlanması
- Bankdaxili sənədlərin korporativ portalda yerləşdirilməsi
- Bankın əməkdaşları üçün təqdimatların, istifadəçi təlimatlarının hazırlanması
- Sənədlərin redaktə edilməsi
- Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqların icrası
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Bank təcrübəsi arzuolunandır;
- Azərbaycan və Rus dillərində fikirlərini şifahi və yazılı şəkildə aydın və dolğun çatdırmaq qabiliyyəti, bu dillərdə sənədləri tərtib etmək bacarığı. İngilis dili biliyi üstünlük hesab olunur;
- Microsoft Office proqramından yüksək səviyyədə istifadə etmək bacarığı (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint);
- Məsuliyyətlilik və detallara qarşı diqqətlilik;
- Komandada işləmək bacarığı və istəyi.
Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını cv@accessbank.az elektron poçt ünvanına göndərə bilər.
Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.
Oxşar vakansiya siyahısı:
CMT Group MMC Muhasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
“Az Protein Foods Group” MMC Mühasib köməkçisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
AZDIZAYN GROUP Maliyyə meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Embafinans Məhkəmə-icra, təqib qrupunun mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
TEZ Logistics MMC şirkəti Mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...