Qısa məzmun
Ə/h razılaşma yolu ilə. AccessBank Biznesə Dəstək Departamentinin Kiçik Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Biznes proseslərin ilkin təhliliı, proseslərin optimallaşdırılması üçün lazımı məlumatların toplanılması və prosedur yazılışı üçün hazırlanması
- Bankdaxili sənədlərin korporativ portalda yerləşdirilməsi
- Bankın əməkdaşları üçün təqdimatların, istifadəçi təlimatlarının hazırlanması
- Sənədlərin redaktə edilməsi
- Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqların icrası
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Bank təcrübəsi arzuolunandır;
- Azərbaycan və Rus dillərində fikirlərini şifahi və yazılı şəkildə aydın və dolğun çatdırmaq qabiliyyəti, bu dillərdə sənədləri tərtib etmək bacarığı. İngilis dili biliyi üstünlük hesab olunur;
- Microsoft Office proqramından yüksək səviyyədə istifadə etmək bacarığı (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint);
- Məsuliyyətlilik və detallara qarşı diqqətlilik;
- Komandada işləmək bacarığı və istəyi.
Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını cv@accessbank.az elektron poçt ünvanına göndərə bilər.
Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Audit
BOKT “Falcon Finance” MMC Audit vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Komplayens şöbəsinin mütəxəssisi
BOKT “Falcon Finance” MMC (Bakı filialı) Komplayens şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...