Bankın İşlər İdarəsinin Kadrlar şöbəsinin mütəxəssisi
vakansiya — 2024

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

Qısa məzmun

Xalq Bank Bankın İşlər İdarəsinin Kadrlar şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir

Link: https://qlor.me/ld18hbhj

Təsvir

  • AR qanunvericiliyin tələblərinə əsasən işçilərin işə qəbulu, azad olması, məzuniyyət, ezamiyyət və s əmrlərinin yazılması;
  • İşçilərin şəxsi işlərini kadr-uçot formasında aparılması;
  • İşçilərə əmək müqavilələrini hazırlamalı, onlara əlavə və dəyişikliklərin edilməsi, işçilərin intizam tənbehlərinə dair tədbirlərin tətbiqi üzrə sənədləşmə işlərinin aparılması;
  • Əmək müqaviləsi daxil olmaqla, işə qəbul, xitam və keçirilmə haqda əmrləri rəsmiləşdirilməsi və elektron portalda işlənilməsi;
  • Aylıq tabel uçotunu aparılması;
  • Əmrlər, ezamiyyət, məzuniyyət və əmək kitabçalarının qeydlərini aparılması;
  • Məzuniyyət qrafiklərini tərtib edilməsi, işçilərə məzuniyyətlərin verilməsinin uçotunun aparılması, verilən məzuniyyətlərin cədvəl üzrə istifadə edilməsinə nəzarət edilməsi;
  • Bank üzrə vakant yerlərin araşdırılması, həmin iş yeri üzrə elanın hazırlanması və elanın müvafiq internet saytlarında yerləşdirilməsi;
  • Daxil olan CV-lərin qeydiyyatı, namizədlərin vahid bazasının yaradılması;
  • İşçi heyətinə təlim ehtiyaclarının müəyyən edilməsi;
  • Təlimlərin, seminarların təşkili;
  • Təlim müəssisisələri ilə mütamadi olaraq işləmək, aidiyyatı müqavilə və sazişləri hazırlamaq;
  • Ödənişlərin həyata keçirilməsi və onlara nəzarət etmək.

Tələblər

  • Ali magistr təhsili (Maliyyə, İqtisadiyyat, Menecment, Bank işi və Hüquq);
  • Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl səviyyədə bilmək (ingilis dilini yaxşı səviyyədə bilmək arzuolunandır);
  • Bu sahədə 3 (üç) ildən artıq təçrübə;
  • Əmək qanunvericiliyinin əsaslarını bilmək;
  • Namizədlərin məlumatlarının 1C 8.3 versiyasında işləyə bilməsi;
  • Təlim, sertifikatlaşdırma, uygunlaşma fəaliyyətinin qurulması və həyata keçirilməsinin prinsipləri;
  • Kompüter bilikləri;
  • Ofis ləvazimatları (printer, scanner, fax) ilə işləmək bacarığı;
  • Ünsiyyətcil, komandada işləmək bacarığı;
  • Stressə davamlılıq;
  • İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti.

Oxşar vakansiya siyahısı:

700₼
Ofis Meneceri

Health Pharm dərman şirkətinə ofis meneceri tələb olunur ...

Health Pharm

18.04.2024 - Bakı

400 — 500 ₼
Ofis Meneceri

Deziline MMC Ofis Meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Deziline MMC

16.04.2024 - Bakı