Assistans mərkəzinin rəhbəri
vakansiya — 2025

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

Qısa məzmun

PASHA Insurance Assistans mərkəzinin rəhbəri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

  • Assistans Mərkəzinin gündəlik fəaliyyətinin yoxlanılması, gün ərzində zənglərə cavab verilməsi prosesinə və operatorların online və ya offline statuslarına nəzarət etmək, zənglərin canlı axışını izləmək və xətdə gözləyən zənglərin dərhal cavablandırılmasına əmin olmaq, gecə və gündüz növbələri zamanı buraxılmış zəngləri yoxlamaq və həmin zənglərə geri dönülməsini təmin etmək;
  • Sığorta iddiaları prosesində mübahisə yaradan məqamlarda sığortalı və onların nümayəndələrinin qəbul edilməsi, tərəflər arasında imzalanmış müqavilə əsasında sığorta ödənişi üzrə bütün mübahisəli məqamların araşdırılaraq tənzimlənməsi;
  • “Sığorta hadisələri barədə gündəlik məlumatların əldə edilməsi və prosesin tənzimlənməsi”;
  • Dövlət və qeyri-dövlət qurumlar ilə və həmçinin təkrarsığortaçılar ilə danışıqların aparılması;
  • Sığorta hadisəsinin tənzimlənməsi prosesinin gedişində üçüncü (müstəqil) tərəfin cəlb olunmasının təşkili və yekun rəyin əldə edilməsi;
  • Departament əməkdaşlarının şöbələr arası qarşılıqlı əməkdaşlığının təşkil edilməsi və nəzarət edilməsi;
  • Şöbə əməkdaşlarının vəzifə öhdəliklərinə və əmək nizam-intizamına riayət etmələrinə nəzarət edilməsi;
  • Şöbə əməkdaşlarının işlərinin qiymətləndirilməsi prosesində iştirak;
  • Sığorta iddialarının tənzimlənməsi prosesinin təkmilləşdirilməsi üçün təkliflərin hazırlanması və həmçinin Departament əməkdaşlarının təkliflərinin rəhbərliyə təqdim edilməsi;
  • Keyfiyyəti yaxşılaşdırmaq, səhvləri minimuma endirmək və əməliyyat performansını izləmək üçün zəngləri izləmək ;
  • Şöbənin ümumi işində nöqsanların aradan qaldırılmasına cavabdehlik;
  • Birbaşa rəhbərin digər müvafiq tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.

Biliklər:

  • Ali təhsil;
  • Kompüter bilikləri: peşəkar səviyyədə MS Office proqramlarından istifadə bacarığı;
  • Dil bilikləri: Yüksək səviyyədə Azərbaycan dili mütləqdir. Yaxşı səviyyədə İngilis və Rus dili bilikləri arzuolunandır;
  • Mövcud qanunvericilik(lər) barədə biliklər.

Təcrübə:

  • Sığorta və ya əlaqəli sahədə 4-5 il iş təcrübə mütləqdir. Əlavə olaraq, sığorta iddialarının tənzimlənməsi və ya çağrı mərkəzi təcrübəsi olması arzuolunandır.

Bacarıqlar:

  • Yaxşı ünsiyyət bacarığı;
  • Problemlərin həlli;
  • Komanda ilə işləmək;
  • İdarəetmə və koordinasiya;
  • Əməkdaşları daha yaradıcı işə təlqin etmək ;
  • Məntiqi və analitik düşüncə;
  • Stresə davamlılıq;
  • Emosional stabillik və məsuliyyətli olmaq.

Son müraciət tarixi: 15.09.2022

Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi göndərin.

Oxşar vakansiya siyahısı:

Aparıcı mühasib

SUPERFON Aparıcı mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Superfon

25.08.2025 - Lənkəran

Aparıcı mühasib

SUPERFON Aparıcı mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Superfon

22.08.2025 - Lənkəran

Mühasib

Hajigabul Poultry Farm Company Mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Hajigabul Poultry Farm Company

20.08.2025 - Şəmkir

500₼
Kassir

Ə/h 500 AZN + bonus. Super Toys Kassir vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Super Toys

19.08.2025 - Bakı

900 — 1100 ₼
1C operator

Camal LTD şirkəti 1C operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Məsulliyyətli, ciddi və işguzar olmalıdır. ...

Camal LTD

14.08.2025 - Bakı

600 — 800 ₼
Mühasib

Business Service Centre LTD Mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Business Service Centre LTD

11.08.2025 - Bakı

900 — 1100 ₼
1C operator

Camal LTD şirkəti 1C operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Məsulliyyətli, ciddi və işguzar olmalıdır. ...

Camal LTD

07.08.2025 - Bakı