Qısa məzmun
Ə/h razılaşma yolu ilə. AccessBank Bankın Balansına qəbul edilmiş aktivlərin idarə edilməsi şöbəsinin rəhbəri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Bankın balansında olan əmlakların satışını təşkil eləmək
- Şöbənin hədəflərini müəyyən etmək və hədəflərə nail olmaq üçün şöbənin əməkdaşlarını məhsuldar şəkildə istiqamətləndirmək
- Tabeçiliyində olan əməkdaşların işini gündəlik olaraq planlaşdırmaq, koordinasiya və nəzarət etmək
- Əmlak satışını reallaşdırmaq üçün potensial müştərilər ilə, əmlak satışı ilə məşğul şirkətlərlə və maklerlələ görüşmək.
- Əmlak alqı satqısı ilə bağlı komitələrdə iştirak etmək
- Dövrü hesabatları hazırlamaq
- Yaranmış problemlərin operativ həlli üçün təklif və tövsiyyələr vermək
- Əmlak satışına mane olan hüquqi əngəllərin aradan qaldırılmasına nail olmaq
Namizədlərə qarşı tələblər:
- Ali iqtisad təhsilin və ya Hüquqi təhsilin olması5 il və daha çox rəhbər vəzifədə olması
- Tədqiqat aparmaq üzrə formalaşmış bacarıq
- Dəqiq planlaşdırma, ciddi nəzarət etmək qabiliyyəti
- Analitik təhliletmə qabiliyyəti
- Rus və ya İngilis dilində səlist danışmaq/ yazmaq
- Microsoft Office proqramlarını yüksək səviyyədə istifadə etmək bacarığı (xüsusi ilə Excel)
- Alqı – satqı işini və hərrac prossesinin bilməli
- Vətəndaş qüsursuzluğuna malik olmalı
- Əmlak bazarını analiz etmək bacarığı
- Regionlara səfər eləmək imkanının olması
- Ünsiyyət qurma, komandada işləmək və problemi həll etmə bacarığı
Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını CV@accessbank.az elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Komplayns Şöbəsi üzrə Kiçik Mütəxəssis (müvəqqəti)
PASHA Bank Komplayns Şöbəsi üzrə Kiçik Mütəxəssis (müvəqqəti) Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Mühasib
Mətanət A şirkəti Mühasib vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...