Responsibilities:
- Update bank and taxation accounts daily;
- Generate and send out invoices to partners.
- Follow up on, collect and allocate payments from partners;
- Perform account reconciliations;
- Preparing balances with partners;
- Maintain accounts receivable customer files and records
- Prepare bank payment documents;
- Process adjustments;
- Communicate with customers via phone, email, mail or personally;
- Assist with month-end and quoter-end closing;
- Collect data and prepare daily, weekly and monthly reports.
Requirements:
- Higher Finance Education;
- 1-3 years accounts receivable and general accounting experience;
- Knowledge of English, Russian, Azerbaijani;
- Knowledge in accounts receivable;
- Knowledge of office administration and procedures;
- Knowledge of general bookkeeping procedures;
- Knowledge of general local taxation procedures;
- Knowledge of general accounting principals
- Knowledge in 1 C accounting program.
Terms and conditions:
- Five-days working week;
- Interesting work in a dynamic IT company;
- Professional growth.
E-mail: hr_info@gulfstream.az
Oxşar vakansiya siyahısı:
Premium Bank Əməliyyat risklərinin idarə edilməsi üzrə aparıcı/baş mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
INEO Group şirkəti Aparıcı Mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
INEO Group şirkəti Aparıcı Mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Dashyunu.az MMC şirkəti 1C Operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Analitik düşüncə qabliyyəti və riyazi bilik səviyyəsi olmalıdır. ...
Meqa Həyat Sığorta şirkəti Mühasib - aktuar vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Dashyunu.az MMC şirkəti Maliyyə Direktoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Brand Credit BOKT Baş Kredit Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir ...
Əmək haqqı 700 + Bonus. Brand Credit BOKT Aparıcı Kredit mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir ...
Brand Credit BOKT Kredit Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...