Accounts Payable
- Match purchase orders to invoices and enter invoices into accounting system;
- Review invoices and requisitions for satisfactory payment approval;
- Obtain proper information and/or data regarding invoice payments;
- Reconcile processed work by verifying entries and comparing system reports to balances;
- Charge expenses to accounts and cost centers by analysing invoice/expense reports and recording entries;
- Calculate, post business transactions, process invoices, verify financial data for use in maintaining accounts payable records, and provide other clerical support necessary to pay the obligations of the organization;
- Paying vendors by scheduling pay checks and ensuring payment is received for outstanding credit;
- Responding to all vendor enquiries regarding finance;
- Maintain accounting ledgers by verifying and posting account transactions;
- Verify vendor accounts by reconciling monthly statements;
- Enter new or update vendor names and data;
- Report Value Added Tax by calculating requirements on paid invoices;
- Provide accurate and effective document preparation and records management relative to the AP function in accordance with records retention policies and procedures;
- Protect organization’s value by keeping information confidential;
- Work with account receivable clerk and others to resolve account issues when necessary;
- Prepare reports for management when required.
Duties
- Stay align with corporate policies and procedures;
- Represent BDO in a professional manner through punctuality & appearance;
- Apply honesty, integrity and objectiveness while on duty;
- Meet set deadlines.
Requirements:
- Bachelor’s degree in finance or math;
- 1 + years of working experience in accounting and bookkeeping;
- 1 + years of working experience in utilisation of 1C: Accounting or Sage 50 Accounts;
- Successful completion of F3-Financial Accounting (ACCA) or similar exam within professional body;
- Intermediate level of English and good knowledge of Russian;
- Understanding of accounting principles sufficient to fulfill responsibilities;
- Good communication, writing and time management skills;
- Strong knowledge of Microsoft Office products;
- Honesty, integrity and professional ethics;
Interested candidates are requested to send their updated resumes to recruitment@bdo.az with AP202010 mentioned in the subject of your e-mail.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Bank Respublika ASC Risklərin İdarə Edilməsi Departamentində Monitorinq şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
PASHA Bank Qeyri-maliyyə Risklərinin İdarə Edilməsi şöbəsində İnsidentlərin İdarə Edilməsi üzrə Baş Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Expressbank ASC Biznes xidmət üzrə mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
"Rabitabank" ASC Şirvan filialı üzrə Universal işçi vakansiyasını elan edir. ...
Expressbank ASC Kreditlərin anderraytinqi şöbəsinin mütəxəssisi / aparıcı mütəxəssisi / baş mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Azərbaycan Hava Yolları QSC Əsas vəsaitlərin və inventarların Uçotu Şöbəsi / Mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Bank Respublika ASC Pərakəndə bankçılıq üzrə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis/baş mütəxəssis (Qəbələ filialı) vəzifəsi üzrə ...
Rabitəbank Masallı filialı üzrə Xəzinədar vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Hajigabul Poultry Farm Company Audit Üzrə Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Bank Respublika ASC Yasamal filialına Mikro və aqro kreditlər üzrə mütəxəssis/ aparıcı mütəxəssis/ baş mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Kaan International Company Mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...