Basic tasks of Receptionist are indicated below:
- Answer and forward incoming phone calls
- Receive visitors at the front desk by greeting, welcoming and directing them appropriately
- Receive, distribute and send daily mail/deliveries
- Arrange travel and accommodations for employees and company guests
- Order front office supplies and keep inventory of stock
- Perform other duties upon management request
Skills
Supply Chain Assistant should have:
- good communication and coordination skills
- good computer skills (Microsoft Office)
- good language skills: Azerbaijani, Russian and English (intermediate)
- “I can do” attitude
Terms
- 6-days work week with part day Saturday.
If you are an enthusiastic, outgoing and agile person, please send your CV with “Receptionist” subject to our e-mail address: hr@universal-az.com
Please, do not forget to indicate position name in subject line: Receptionist
Oxşar vakansiya siyahısı:
500₼
Qeydiyyatçı1st Fitness Qeydiyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Nahar yeməyi şirkət tərəfindən ödənilir. ...
Əlavə xidmətlər üzrə operator
Kontakt Home Əlavə xidmətlər üzrə operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
400 — 500 ₼
Problemli kreditlərin idarəedilməsi şöbəsinin kiçik mütəxəssisi/mütəxəssisiEmbafinans, ...
Ümumi işlər üzrə könüllü ( Region filialları üzrə )
Unibank Kommersiya Bankı Ümumi işlər üzrə könüllü ( Region filialları üzrə ) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...