Qısa məzmun
Ə/h razılaşma yolu ilə. Optimal Electronics LLC Servis Mərkəzinin müdiri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Yüksək analitika qabiliyyəti olmalıdır.
Tələblər:
- Təhsil : Ali (Texniki və ya mühəndislik sahəsində olmalıdır);
- İş stajı :Servis sahəsində ən azı 2 il;
- Dil biliyi : Azərbaycan dilində səlis danışmaq/yazmaq; Rus və ingilis dili biliyi üstünlükdür.
- Kompüter biliyi: Microsoft Office (xüsusən Word və Excel) proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
- Yüksək analitika qabiliyyəti;
- Yüksək ünsiyyət və təqdim etmə bacarıqlar.
Əsas vəzifələr:
- Servis Mərkəzinin ümumi işinə nəzarəti həyata keçirmək;
- Servisdə yaranan problemlərin aradan qaldıırılmasını təmin etmək;
- Servisdə müştəri məmnuniyyətinin ölçülməsinə nəzarət etmək;
- Ehtiyat hissələri, materiallar üzrə sifarişləri tərtib etmək və onların düzgün istifadəsinə nəzarəti həyata keçirmək;
- Təmir işlərinin qeydiyyatına, müvafiq hesabatların hazırlanmasına nəzarəti həyata keçirmək.
İş şəraiti:
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
- Həftədə 6 iş günü, 1 gün istirahət
- Karyera yüksəlişi imkanı
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən mövzu yerində “Servis müdiri” qeyd edərək öz CV-lərinizi hr@optimal.az elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.