Əlaqə mərkəzinin mütəxəssisi
vakansiya — 2025

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

Qısa məzmun

Azərbaycan Dəmir Yolları Əlaqə mərkəzinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.

Təsvir

  • Əlaqə mərkəzinə daxil olan zəngləri cavablandırmaq;
  • ADY-nin sosial media kanallarına daxil olan müraciətləri cavablandırmaq;
  • Buraxılmış zənglərə geri dönüş etmək;
  • Müştərilərlə ünsiyyət zamanı stressli şərait yarandıqda etik davranışları və təyin olunmuş reqlamenti gözləmək;
  • Müəssisənin məhsulları, xidmətləri və qaydaları barədə tam məlumatlı olmaq;
  • Bütün zəngləri öncədən təyin edilmiş qayda və meyarlara uyğun cavablandırmaq;
  • Daxil olan müraciətlərin təyin edilmiş qaydada qeydiyyatını aparmaq;
  • Sistem, proqram təminatı və ya işlə bağlı digər bir çətinlik yarandıqda birbaşa rəhbərə xəbərdarlıq etmək;
  • Məlumat bazasında hər hansı məlumat olmadıqda aidiyyəti üzrə müvafiq struktur bölmələri məlumatlandırmaq.

Tələblər

  • Təhsil səviyyəsi: Ali;
  • İş təcrübəsi: Müvafiq sahə üzrə ən azı 1 il;
  • Dil bilikləri: İngilis/Rus dili – yaxşı səviyyədə;
  • Leksik və qrammatik qaydalar üzrə biliklər;
  • Sosial şəbəkə kanallarından istifadə üzrə bilik və bacarıqlar;
  • Əlaqə mərkəzinin iş prinsipi;
  • Əlaqə mərkəzi həlləri üzrə proqram təminatlarından istifadə qaydaları;
  • Əlaqə mərkəzi keyfiyyət göstəriciləri ilə bağlı nəzəri biliklər;
  • Telefonla danışıq etikası.

Oxşar vakansiya siyahısı:

Operator-Uçotcu

Hajigabul Poultry Farm Company Operator-Uçotcu ( Hacıqabul ) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Hajigabul Poultry Farm Company

18.07.2025 - Hacıqabul, Şirvan

Çağrı Mərkəzi üzrə Mütəxəssis

"GL" ASC şirkəti Çağrı Mərkəzi üzrə Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

GL ASC

14.07.2025 - Gəncə