Çağrı mərkəzi üzrə keyfiyyətə nəzarət mütəxəssisi
vakansiya — 2025

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

Qısa məzmun

189 Taxi şirkəti Çağrı mərkəzi üzrə Keyfiyyətə nəzarət mütəxəssisi vakansiyasını elan edir.

Tələblər:

  • – Ali təhsil
  • – Azərbaycan, rus dilləri-səlis, ingilis dili- arzuolunandır
  • – Düzgün formalaşmış  şifahi və yazılı nitq
  • – Bu sahədə və ya Çağrı Mərkəzində / müştəri xidmətləri sahəsində  iş  təcrübəsi vacibdir

Vəzifə öhdəlikləri:

  • -Çağrı Mərkəzi  işçilərinin iş keyfiyyətinin monitorinqi
  • -Çağrı Mərkəzi işçilərinin iş keyfiyyətini artırmaq üçün təlimlərin keçirilməsi
  • -Çağrı mərkəzi əməkdaşları üçün  şifahi və yazılı imtahan suallarının hazırlanması
  • -Çağrı mərkəzi əməkdaşları üçün imtahanların keçirilməsi və nəticəyə görə qiymətləndirilməsi
  • -Müştərilər tərəfindən təqdim olunan şikayətlərə baxılması,onların araşdırılması və buna əsasən müvafiq tədbirlərin görülməsi
  • -Rəhbərliyə aylıq hesabatların təqdim edilməsi

Biz nə təklif edirik?

  • Şəhər mərkəzində iş yeri
  • Peşəkar inkişaf üçün imkanlar
  • Əmək haqqı: Namizədin bilik və bacarıqlarına əsasən müəyyən ediləcək

Yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər mövzu hissəsində “Keyfiyyətə nəzarət üzrə mütəxəssis”  yazıb  hr@taxibaku.az  elektron ünvanına CV göndərə bilərlər

Oxşar vakansiya siyahısı:

Operator-Uçotcu

Hajigabul Poultry Farm Company Operator-Uçotcu ( Hacıqabul ) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Hajigabul Poultry Farm Company

18.07.2025 - Hacıqabul, Şirvan

Çağrı Mərkəzi üzrə Mütəxəssis

"GL" ASC şirkəti Çağrı Mərkəzi üzrə Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

GL ASC

14.07.2025 - Gəncə