Qısa məzmun
OBA marketlər şəbəkəsi Maliyyə analtiki (Xərclər üzrə) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Vəzifə öhdəlikləri
- Struktur üzrə xərclərin aylıq analiz olunaraq uyğun departamentlərlə komunikasiya yaradılası;
- Logistika xərcinin tariflərlə uyğunluğunun analiz olunaraq trendsal müqayisəliliyinin hazırlanması və illik tariflərin doğruluğunun kontrol olunması
- Məhsullar üzrə logistika xərclərinin bölgüsünün hazırlanması;
- İnvestisiya yatırımlarının analizi və CAPEX detallarının incələnməsi
- Uyğun xərclərdə büdcə ilə kənarlaşmaların yoxlanılması;
Namizədə dair tələblər
- Təhsil səviyyəsi: Ali (Maliyyə, mühasibat uçotu və ya iqtisadi yönümlü);
- Sertifikat/Lisenziya: ACCA (F3, F7) və ya ekvivalent ola biləcək digər beynəlxalq sertifikatlar;
- İş təcrübəsi: Maliyyə analtikası sahəsində ən az 1-2 il;
- Kompüter bilikləri: MS Office (Excel-funksiya və formulları ilə sərbəst işləmə bacarığı );
- Tələb olunan fərdi və funksional keyfiyyət meyarları:
- Yüksək dərəcədə analitik qabiliyyət və riyazi düşüncə;
- Nəticəyönümlülük;
- Dəqiqlik;
Əlavə təminatlar:
- Nahar;
- Korporativ nömrə;
- Servis xidməti;
İş qrafiki:
- İş saatları 09:00 – 18:00;
- Nahar fasiləsi: 13:00-14:00
- Şənbə və Bazar istirahət günü.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu (subject) hissəsinə “Maliyyə Analtiki (Xərclər üzrə)” yazaraq göndərmələri xahiş olunur.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Bokt “Falcon Finance” MMC Kredit mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Fərdi və komanda tərkibində işləmə qabiliyyəti olmalıdır. ...
Unibank Borcların təhlili üzrə kiçik mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
CMT Group MMC Muhasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
“Az Protein Foods Group” MMC Mühasib köməkçisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
AZDIZAYN GROUP Maliyyə meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Embafinans Məhkəmə-icra, təqib qrupunun mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...