Job description:
- Answer, screen and forward any incoming phone calls while providing basic information when needed, attending meetings;
- Making travel arrangements, visas and reservations and compile travel schedules;
- Assisting procurement and logistics departments: making contacts with foreign suppliers to discuss prices, technical specs etc.;
- Writing procedural rules and guidelines;
- Making translations and interpretations when necessary;
- Secretarial duties: typing formal letters / documents / meeting guests.
Requirements:
- Education: University degree (bachelor);
- Advanced level of knowledge of Russian and Azerbaijani languages, good command of English language, Turkish language knowledge is an advantage;
- Good communication skills;
- Organizational skills;
- Good knowledge of Microsoft office programs.
Interested candidates are welcome to send their CVs to hr@agrico.az by indicating “Secretary” in the subject line of the letter.
Oxşar vakansiya siyahısı:
1000₼
Baş İnsan Resursları MütəxəssisiBrand Credit BOKT İnsan Resursları Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir ...
İnsan Resursları üzrə mütəxəssis
Ə/h razılaşma yolu ilə. Zeytun Pharmaceuticals İnsan Resursları üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Təşkilati İnkişaf və Dizayn üzrə Aparıcı Mütəxəssis
OBA marketlər şəbəkəsi Təşkilati İnkişaf və Dizayn üzrə Aparıcı Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...