Qısa məzmun
Ə/h razılaşma yolu ilə. Alyans Ofis Meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Nahar və nəqliyyat şirkət tərəfindən təmin olunur.
İşin təsviri:
- Müəssisəyə daxil olan və çıxan sənədlərin qəbulu, qeydiyyatı və aidiyyəti şəxslərə, şöbələrə çatdırılması;
- Kənar təşkilatlara, müəssisələrə göndərilən məktubların və iclasların protokollarının tərtib olunması;
- Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması və aidiyyəti şəxslərə yönləndirilməsi;
- Rəhbərliyə və yanına gələn qonaqlara çay servisinin təşkili.
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsil ;
- Ən az 1 il iş təcrubəsi;
- MS Office proqramlarını bilməli;
- Azərbaycan, rus və ingilis dilləri – yaxşı səviyyədə;
- Yüksək səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı;
- Kollektivlə işləmə bacarığı.
İş şərtləri:
- İş yeri: Sumqayıt şəhəri
- İş rejimi: 5 günlük 08:30-17:30
- Əmək haqqı: müsahibə əsasında müəyyən olunacaq.
- Nahar və nəqliyyat şirkət tərəfindən təmin olunur.
Uyğun namizədlərin öz CV-lərini mövzu hissəsinə “Ofis meneceri” yazmaqla hr@alyans.az elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Oxşar vakansiya siyahısı:
İnsan Resursları üzrə mütəxəssis
Sea Breeze Construction İnsan Resursları üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
HR Team Leader
Norm OJSC HR Team Leader vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...