Job responsibilities:
- Answer calls, respond to emails and “Whatsapp” messages
- Handle customer inquiries over the phone, by email and via “Whatsapp”
- Research required information using available resources
- Manage and resolve customer complaints
- Provide customers with product and service information
- Enter new customer information into the system
- Update existing customer information
- Process orders, forms, and applications
- Identify and escalate priority issues
- Route calls to appropriate resource
- Document all call information according to standard operating procedures
Working conditions:
- 5 working day, 2 days off, flexible shift work
- 8:00-17:00
- 10:00-19:00
- 13:00-22:00
- 15:00-00:00
Note: could be required to work on different shift
Required qualifications:
- Bachelor’s degree in business administration, marketing or economics
- Azerbaijani is mandatory, additional language required English or Russian
- Microsoft Office programs, Outlook user
- Oral and written communication skills in the mentioned languages
- Listening skills
- Problem analysis and solving skills
- Customer service/satisfaction oriented
- Organizational skills
- Attention to details
- Ability to work in a team
- Resistance to stress
- Perfect and clear speech
Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning ” Call Center Agent ” in theme tab.
Oxşar vakansiya siyahısı:
500₼
Qeydiyyatçı1st Fitness Qeydiyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Nahar yeməyi şirkət tərəfindən ödənilir. ...
Əlavə xidmətlər üzrə operator
Kontakt Home Əlavə xidmətlər üzrə operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
400 — 500 ₼
Problemli kreditlərin idarəedilməsi şöbəsinin kiçik mütəxəssisi/mütəxəssisiEmbafinans, ...
Ümumi işlər üzrə könüllü ( Region filialları üzrə )
Unibank Kommersiya Bankı Ümumi işlər üzrə könüllü ( Region filialları üzrə ) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...