Qısa məzmun
Azerbaijan Supermarket LLC Kargüzar vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Şöbə: Maliyyə
İş yeri: Baş ofis
Vəzifə öhdəlikləri:
- Kargüzarlıq tərəfindən lazımı şəkildə mühasibat sənədlərini mühasibat şöbəsinə təqdim etmək
- Mühasibat sənədlərini və qeydlərini düzgün tərtib etmək, onları düzgün hazırlamaq və saxlamaq
- Sənədləri arxivə yerləşdirmək
- Sənədlərin bazasının qeydiyyatını aparmaq və bazanı yeniləmək
- Sənədlərin sürətini çıxarmaq
- Sənədləri nömrələmək
- Sənədləşmə problemlərini və uyğunsuzluqları araşdırmaq, onları izləmək və itmiş sənədləri bərpa etmək
Vəzifə üzrə tələblər:
- Ali təhsil (İqtisadiyyat, maliyyə və ya idarəetmə)
- Dil bilikləri: Azərbaycan (əla), ingilis (yaxşı), rus (yaxşı)
- Kompyuter bilikləri: MS Office programları üzrə biliklər (xüsusilə Excel)
- Yüksək icraçılıq bacarığı
- Operativ, dəqiq və təşəbbüskar olmaq
- Təşkilatçılıq və planlaşdırma bacarığı
- İnsanlarla fəal ünsiyyət qurmaq bacarığı
- Komandada işləmək bacarığı
- Problem həll etmə bacarığı.
Oxşar vakansiya siyahısı:
1000₼
Baş İnsan Resursları MütəxəssisiBrand Credit BOKT İnsan Resursları Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir ...
İnsan Resursları üzrə mütəxəssis
Ə/h razılaşma yolu ilə. Zeytun Pharmaceuticals İnsan Resursları üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Təşkilati İnkişaf və Dizayn üzrə Aparıcı Mütəxəssis
OBA marketlər şəbəkəsi Təşkilati İnkişaf və Dizayn üzrə Aparıcı Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
İnsan Resursları üzrə mütəxəssis
Sea Breeze Construction İnsan Resursları üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...