Qısa məzmun
C.Q PARTNERS MMC Ofis meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Öhdəliklər:
- Partnyorlarla müqavilələrin imzalanmasına inzibati dəstək;
- Tender nəticələrinin arxivləşdirilməsi;
- Ofisdaxili inzibati işlər
- Daxil olan və göndərilən məktubların qeydiyyat jurnalına daxil edilməsi
- Əməkdaşların korporativ nömrələrlə təmin edilməsi və mobil operatorlarla əməkdaşlığın operativliyini təmin etmək üçün bütün əməliyyatların həyata keçirilməsi
- Müxtəlif sənədlərin sürətini çıxarılması və çap olunması
- Ofisin təmizliyinə nəzarət
- Müxtəlif şöbələrdən gələn ehtiyyacların qəbul edilməsi və sifarişi
- Daxil olan telefon zənglərin cavablandırılması və yönəldilməsi
- Birbaşa rəhbərliyin tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi
Tələblər:
- Ali təhsil;
- İş təcrübəsi – 6 aydan çox;
- Azərbaycan və rus dillərini bilməli;
- Dürüstlük və məsuliyyətlilik kimi xüsusiyyətlərə malik olmalı;
- Konfidensial məlumatlarla işləmək bacarığı;
- Stressə davamlılıq
İş şəraiti:
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə.
- Həftədə 5 iş günü.
- Əmək haqqı: 400-500 manat
Oxşar vakansiya siyahısı:
1000₼
Baş İnsan Resursları MütəxəssisiBrand Credit BOKT İnsan Resursları Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir ...
İnsan Resursları üzrə mütəxəssis
Ə/h razılaşma yolu ilə. Zeytun Pharmaceuticals İnsan Resursları üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Təşkilati İnkişaf və Dizayn üzrə Aparıcı Mütəxəssis
OBA marketlər şəbəkəsi Təşkilati İnkişaf və Dizayn üzrə Aparıcı Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...