Responsibilities:
- Managing all accounting operations based on accounting principles
- Preparation and presentation of reports on tax, SSPF, Statistics, Employment Department
- Preparing budget and financial forecasts
- Computing taxes and prepare tax returns, balance sheet, profit/loss statement and etc.
- Keep up with financial policies, regulation and legislation
- Develop periodic reports for management.
Required skills:
- University Degree in Accounting / Finance / Economics
- Minimum 1 year of relevant experience
- Good knowledge of 1C Accounting Program 7.7, 8.2
- Advanced knowledge of Excel and Word
- Knowledge of Tax Code of Azerbaijan Republic
- Relevant certifications will be a preference
- Fluent knowledge of Azerbaijani
- Good knowledge of English and Russian.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Komplayns Şöbəsi üzrə Kiçik Mütəxəssis (müvəqqəti)
PASHA Bank Komplayns Şöbəsi üzrə Kiçik Mütəxəssis (müvəqqəti) Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Mühasib
Mətanət A şirkəti Mühasib vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...