Qısa məzmun
Ə/h 250 AZN + Bonus. Oxford College Azerbaijan Ofis meneceri (part-time) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil
- MS Office proqramlarında (Word, Excel) işləmə bacarığı
- İşə ciddi və məsuliyyətlə yanaşmaq
- Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi üstünlükdür
- Xarici dil bilikləri (rus, ingilis) üstünlükdürYalnız xanım namizədlər
İş barədə məlumat:
- Tələbələrin qeydiyyatı və qrafiklərin verilməsi
- Telefon zənglərinin qəbulu və qeydiyyatının aparılması
- Sosial mediadan gələn sms-lərin cavablandırılması
- İş qrafiki: 17:00 – 21:00
- Yaş həddi: 20-35
- Əmək haqqı: 250+faiz
- Maraqlanan şəxslər Cv-lərini “Ofis meneceri” başlığı ilə office@oxfordcollege.az elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Oxşar vakansiya siyahısı:
700₼
Kadrlar üzrə əməliyyatçıSiyəzən Broyler MMC Kadrlar üzrə əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Ofis İşləri üzrə Mütəxəssis
Aztelco Group MMC Ofis İşləri üzrə Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
700₼
Kadrlar üzrə əməliyyatçıSiyəzən Broyler MMC Kadrlar üzrə əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
800 — 1000 ₼
İşə qəbul üzrə mütəxəssisAzəriMed QSC İşə qəbul üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Ünsiyyət yaratmaq bacarığı olmalıdır. ...
1000 — 1500 ₼
İnsan Resursları üzrə mütəxəssisNYS Information Technologies İnsan Resursları üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...