Qısa məzmun
Ə/h 250 AZN + Bonus. Oxford College Azerbaijan Ofis meneceri (part-time) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil
- MS Office proqramlarında (Word, Excel) işləmə bacarığı
- İşə ciddi və məsuliyyətlə yanaşmaq
- Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi üstünlükdür
- Xarici dil bilikləri (rus, ingilis) üstünlükdürYalnız xanım namizədlər
İş barədə məlumat:
- Tələbələrin qeydiyyatı və qrafiklərin verilməsi
- Telefon zənglərinin qəbulu və qeydiyyatının aparılması
- Sosial mediadan gələn sms-lərin cavablandırılması
- İş qrafiki: 17:00 – 21:00
- Yaş həddi: 20-35
- Əmək haqqı: 250+faiz
- Maraqlanan şəxslər Cv-lərini “Ofis meneceri” başlığı ilə office@oxfordcollege.az elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Oxşar vakansiya siyahısı:
İnsan Resursları üzrə mütəxəssis
Sea Breeze Construction İnsan Resursları üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
HR Team Leader
Norm OJSC HR Team Leader vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...