Qısa məzmun
Xalq Bank şirkəti Metodologiya şöbəsinin stajçı mütəxəssisi – baş mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Namizədəd dair tələblər:
- Ali magistr təhsili (iqtisadi və ya hüquqi təhsil);
- Azərbaycan Respublikasının maliyyə bazarlarına nəzarət orqanının normativ xarakterli aktlarına dair biliklər;
- Bank işi sahəsi üzrə biliklər;
- Azərbaycan dilinin orfoqrafiyasını və qrammatikasını mükəmməl səviyyədə bilmək;
- Analitik və kreativ düşüncə, işdə dəqiqlik və işə yaradıcı yanaşmaq qabiliyyəti;
- Hərbi xidməti bitirən və ya hərbi xidmətdən möhlət hüququ olan (oğlanlar üçün);
- MS Office məhsulları üzrə bilik və vərdişlər (xüsusi ilə “Word”, “Visio, Excel, DraW IO”);
- Dil bilikləri: İngilis və Rus dili orta səviyyədə.
İşin təsviri:
- Bankın biznes proseslərini və struktur bölmələrin işini əhatə edən normativ aktların hazırlanması;
- Bankın məhsul və xidmətləri üzrə tələb olunan normativ aktların hazırlanması;
- Bankın struktur bölmələrinin və idarəetmə orqanlarının əsasnamələrinin hazırlanması və Bankın strukturda baş vermiş dəyişikliyi müvafiq normativ aktlarda əks etdirilməsi;
- Bankın əməkdaşlarının vəzifə təlimatlarının hazırlanması;
- Bank biznes proseslərinin təkmilləşdirilməsi məqsədilə təkliflərin hazırlanması;
- Biznes proseslərin blok-sxemlərlə təsvir edilməsi.
QEYD: Tələblərə uyğun olmayan və mail-da “Mövzu” qismində müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmayan “CV”-lərə baxılmayacaq. CV-lər azərbaycan dilində, “Xalq” Bankın CV formasını doldurmaqla göndərilməlidir.
Əlaqə vasitələri:
- E – mail: cv@xalqbank.az
- Telefon: (012) 404 43 39
- Faks: (012) 404 43 34
Oxşar vakansiya siyahısı:
Hajigabul Poultry Farm Company Mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Camal LTD şirkəti 1C operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Məsulliyyətli, ciddi və işguzar olmalıdır. ...
Camal LTD şirkəti 1C operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Məsulliyyətli, ciddi və işguzar olmalıdır. ...
Premium Bank Əməliyyat risklərinin idarə edilməsi üzrə aparıcı/baş mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...