Key responsibilities:
- Through internal and external communication, manage spare parts inbound, outbound, stocktaking, and supply;
- Manages service quality by tracking and reminding ,support manager to achieve customer support-related indicators;
- Responsible for keeping track of inventory, and ordering and purchasing parts for customers;
Requirements:
- High education;
- Fluency in English and Russian;
- Experience in Telecommunication.
Please indicate the name of the position “Spare parts administrator” in the subject line of the application e-mail.
Only candidates who noted vacancy name in the subject line will be considered.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Xarici satınalma üzrə mütəxəssis
İnci Group of Companies Xarici satınalma üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Procurement Specialist
Position: Procurement Specialist Based in Baku | Full-time AEL is a dynamic and rapidly growing company in the energy sector, specializing in the supply of hazardous area ...
Satınalma və təchizat mütəxəssisi
Az-Caspian CONSTRUCTION Satınalma və təchizat mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
800 — 1000 ₼
Dövlət Satınalmaları üzrə mütəxəssisDövlət Satınalmaları üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...