Spare parts administrator
vakansiya — 2025

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

Key responsibilities:

  • Through internal and external communication, manage spare parts inbound, outbound, stocktaking, and supply;
  • Manages service quality by tracking and reminding ,support manager to achieve customer support-related indicators;
  • Responsible for keeping track of inventory, and ordering and purchasing parts for customers;

Requirements:

  • High education;
  • Fluency in English and Russian;
  • Experience in Telecommunication.

Please indicate the name of the position “Spare parts administrator”  in the subject line of the application e-mail.

Only candidates who noted vacancy name in the subject line will be considered.

Oxşar vakansiya siyahısı:

Xarici satınalma üzrə  mütəxəssis

İnci Group of Companies Xarici satınalma üzrə  mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

İnci Group of Companies

05.06.2025 - Bakı

Procurement Specialist

Position: Procurement Specialist Based in Baku | Full-time AEL is a dynamic and rapidly growing company in the energy sector, specializing in the supply of hazardous area ...

AEL

03.06.2025 - Bakı

Satınalma və təchizat mütəxəssisi

Az-Caspian CONSTRUCTION Satınalma və təchizat mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Az-Caspian CONSTRUCTION

29.05.2025 - Bakı

800 — 1000 ₼
Dövlət Satınalmaları üzrə mütəxəssis

Dövlət Satınalmaları üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Azəridmanservis

26.05.2025 - Bakı