Qısa məzmun
Caspian Tech QSC şirkəti Texniki dəstək və zəng mərkəzi mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
İşin təsviri:
- Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması;
- Sistem üzrə zənglərin qeydiyyatının aparılması;
- Dillerlərin texniki problemlərin sürətli və dəqiq həllini təmin etmək;
- Müştərilərin şikayət, təklif və tövsiyyələrinin dinlənilməsi və ya müvafiq şöbəyə yönləndirilməsi.
- Diller və müştərilərdən/oyunçulardan müraciət olunan platform forması ilə bağlı problemləri telefon vasitəsi ilə həll etmək, lazım olduqda isə həll edilməsi üçün müvafiq platforma ilə texniki mütəxəssisə yönləndirmək;
İş şəraiti:
- İstirahət günləri: həftədə 2 dəfə
- İş saatı: Növbəli iş rejimi (gecə 00:00-dək)
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Excelldə sərbəst işləmək qabiliyyəti
- Səlis Azərbaycan biliyi;
- Zəng mərkəzi üzrə 2-3 il iş təcürübəsi
- Rus dili və İngilis dili biliyi (arzuolunandır)
- Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı;
- Səlis və aydın intonasiya ilə danışıq bacarığı;
- Xoş səs tonu;
- Məsuliyyətlilik və inkişafa meyillilik;
- Stresə davamlılıq;
- Kollektivdə komanda ilə işləmə bacarığı.
- İşi sonuna çatdırmaq (koordinasiya edilməsi)
Mənbə: JobSearch.az
Oxşar vakansiya siyahısı:
Müştərilərə xidmət üzrə əməliyyatçı
Invest AZ QSC Müştərilərə xidmət üzrə əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.. ...
Çağrı mərkəzi üzrə operator
İnci Group of Companies Çağrı mərkəzi üzrə operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
600₼
Animator-KuryerƏmək haqqı: 600Azn+bonus. Supertoys Animator-Kuryer vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...