Background:
- Undergraduate degree or higher;
- At least 4 years of experience in one of these areas: Integration Project Manager, Quality Assurance, System Architect, BPM, Strategy;
- Previous experience in banking is preferred;
- Understanding of systems structure and major business processes.
Responsibilities:
- Creating of needed new processes in order to achieve product’s better quality and time to market;
- Developing and designing documents, process outlines and flowcharts;
- Analyze existing processes to find gaps in actual products and find solutions to optimize it’s quality.
Bank provides candidate and his family with support in migration issues, as well as medical insurance for the employee.
If you want to work in a professional team with a high corporate culture and participate in the development of innovative solutions of the leading Bank of Azerbaijan using modern development tools and practices – then you should send your CV to with the job title in the subject line.
Oxşar vakansiya siyahısı:
PASHA Insurance Vergilər üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
ATB Bank Sumqayıt şəhəri üzrə Kiçik və Orta Biznes Kreditləri sahəsində təcrübə proqramı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Ə/h razılaşma yolu ilə. Xalq Bank Kredit İdarəsinin Hesabatlıq şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
PASHA Bank Komplayns Şöbəsi üzrə Kiçik Mütəxəssis (müvəqqəti) Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Mətanət A şirkəti Mühasib vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...