Main Duties:
- To provide excellent customer service
- To greet guests and answer their questions in a friendly, conversational manner.
- To communicate effectively with other members of the staff and maintain a professional attitude even in the face of challenges, such as an irate guest.
- To solve problems quickly rather than have a guest leave with a bad impression of the company.
- To make appointments, check guests in and out and process payments.
Requirements:
- 1-2 years experience in the hotel
- Good knowledge of Microsoft Office programs
- High level of written and verbal English, Russian and Azeri
- Knowledge of hotel operating programs (opera, electra etc.)
- Must have excellent communication skills, ability to resolve problems rapidly, ability to manage time and stress during working day
- Must have analytical mind, ability to analyze difficult situations and respond them in time
Working schedule: Schedule is shift.
Interested candidates are welcome to send their CVs to management@boutiquehotelbaku.com by indicating “Front office clerk” in the subject line of the letter.
Oxşar vakansiya siyahısı:
500₼
Qeydiyyatçı1st Fitness Qeydiyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Nahar yeməyi şirkət tərəfindən ödənilir. ...
Əlavə xidmətlər üzrə operator
Kontakt Home Əlavə xidmətlər üzrə operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
400 — 500 ₼
Problemli kreditlərin idarəedilməsi şöbəsinin kiçik mütəxəssisi/mütəxəssisiEmbafinans, ...
Ümumi işlər üzrə könüllü ( Region filialları üzrə )
Unibank Kommersiya Bankı Ümumi işlər üzrə könüllü ( Region filialları üzrə ) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...