Qısa məzmun
Baku Electronics LTD Office Administrator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Responsibilities:
- Greet and welcome guests as soon as they arrive at the office;
- Direct visitors to the appropriate person and office;
- Answer, screen and forward incoming phone calls;
- Provide basic and accurate information in-person and via phone/email;
- Receive, sort and distribute daily mail/deliveries;
- Maintain office security by following safety procedures and controlling access via the reception desk (monitor logbook, issue visitor badges).
Requirements:
- Proven work experience as a Receptionist, Front Office Representative or similar role;
- High school diploma; BSc/BA in relevant field is preferred;
- Excellent knowledge of MS Office;
- Hands-on experience with office equipment (e.g. fax machines and printers);
- Professional attitude and appearance;
- Solid written and verbal communication skills;
- Ability to be resourceful and proactive when issues arise;
- Multitasking and time-management skills, with the ability to prioritize tasks;
- Customer service attitude.
Interested candidates are requested to apply directly clearly indicating in subject line “Office Administrator”. Only shortlisted candidates will be contacted.
Mənbə: jobsearch.az
Oxşar vakansiya siyahısı:
1000 — 1500 ₼
İnsan Resursları üzrə mütəxəssisNYS Information Technologies İnsan Resursları üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
1000₼
Baş İnsan Resursları MütəxəssisiBrand Credit BOKT İnsan Resursları Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir ...
İnsan Resursları üzrə mütəxəssis
Ə/h razılaşma yolu ilə. Zeytun Pharmaceuticals İnsan Resursları üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Təşkilati İnkişaf və Dizayn üzrə Aparıcı Mütəxəssis
OBA marketlər şəbəkəsi Təşkilati İnkişaf və Dizayn üzrə Aparıcı Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...