Qısa məzmun
Baku Electronics LTD Koordinator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
İş barədə məlumat :
- Mağaza müdiri olmadığı halda onu əvəz etmək;
- Əməliyyat, ödəniş və kommunikasiya sistemlərinin fasiləsiz işinə nəzarət etmək;
- Mağazanın stok dövriyyəsinin mərkəzdən təqdim olunan prosedur və qaydalar əsasında icrasını təmin etmək;
- Mağazanın stok ehtiyatına maddi məsuliyyət daşımaq;
- Mağazanın stok sifarişinin vaxtında, tam və düzgün təmin olunmasını, qorunmasını, vitrində sərgilənməsini təmin etmək;
- VİP müştərilərə şəxsən xidmət göstərmək;
- Baş ofis tərəfindən təşkil olunan kampaniyalar və elanlar haqqında satış komandasını vaxtında məlumatlandırmaq və işlərin icrasına nəzarət etmək;
- Mağaza heyətinin fəaliyyətini təşkil etmək və onları istiqamətləndirmək, işçiləri motivasiya etmək və mağazada komanda ruhunu qorumaq;
- İşçilərin performansı ilə bağlı hər cür statistikaya sahib olmaq (həftə içi və həftə sonu bütün satışlar, satıcıların satış performanslarının müqayisəsi, müştəri sayma cihazı, ziyarətçi başına düşən satış və s.)
Tələblər:
- İdarəçilik üzrə müvafiq sahədə minimum 3 il təcrübə;
- Excel, Word, Power Point,1C biliyi
- Rus və İngilis dil biliyi arzuolunandır;
- İş təcrübəsi : 3 ildən 5 ilə qədər
- Əmək haqqı 800-1000 AZN + Bonus
Oxşar vakansiya siyahısı:
700₼
Operator( Masallı rayonu)Supertoys şirkəti Anbar Operatoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
700 — 800 ₼
Satış məsləhətçisiZuleykha Accessories aksesuar mağazalar şəbəkəsi Satış Məsləhətçilərini işə qəbul edir. ...
Kateqoriya Qrup Rəhbəri
Supertoys Kateqoriya Qrup Rəhbəri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
600 — 700 ₼
Satıcı\Supertoys oyuncaq mağazasının Sədərəkdə yerləşən mağazasına satış təmsilçiləri tələb olunur. ...
600 — 700 ₼
Korporativ Satış üzrə MütəxəssisSuper Toys Korporativ Satış üzrə Mütəxəssis vəzifəsi üzrə akansiya elan edir. ...
Satış müdiri (HoReCa üzrə)
Camal LTD Satış müdiri (HoReCa üzrə) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Satış Təmsilçisi
İnci Group Of Commpanies Merçandayzer vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...