Qısa məzmun
ATEF Şirkətlər Qrupu Satınalma və logistika şöbəsinin müdiri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Əmək haqqı: 1500-2000 AZN
İş şəraiti:
- İş yeri: Bakı şəhəri, Suraxanı rayonu, Əmircan qəsəbəsi
- 5 günlük iş həftəsi
- Nahar fasiləsi: 12:00-13:00
- Nahar müəssisə tərəfindən təmin edilir.
İş barədə məlumat:
- Açılan sifarişləri vaxtında və dəqiq yerinə yetirmək;
- Xarici və daxili şirkətlərlə əlaqələr, əməkdaşlıqlar qurmaq, partnyorların cəlb olunması istiqamətində danışıqlar aparmaq və müqavilələr hazırlayıb təsdiq etdirmək;
- Partnyor şirkətlərin məlumat bazasını yaratmaq;
- Sifarişlər üzə bazar araşdırması aparmaq və yeni tədarükçülər tapmaq;
- Rəhbərlik tərəfindən verilmiş mövzu ilə bağlı tədqiqatlar aparmaq və nəticələr barədə hesabat hazırlamaq;
- Təchizatçı tərəflərlə işgüzar yazışma və danışıqlara rəhbərlik etmək;
- Qiymət araşdırması etmək və tenderləri idarə etmək;
- Avadanlıq və mal-material tədarükçülərinin axtarışına nəzarət etmək;
- Təchizat müqavilələrinin şərtlərinin təhlilinə və tədarükün etibarlılığına dair təlimat vermək;
- Təchizatçılardan sifarişlərin hazırlanmasını və vaxtında yerləşdirilməsinə nəzarət etmək;
- Təchizatçılarla müqavilələrin bağlanmasını əlaqələndirmək, sifarişlərin icrası və çatdırılma nəticələrini təhlil etmək və bu barədə rəhbərliyə hesabat vermək;
- Malların daşıyıcısını müəyyənləşdirmək;
- Daşınma, ekspeditor və malların daşınması ilə əlaqədar digər xidmətlər üçün müqavilələrin bağlanmasına nəzarət etmək;
- Nəqliyyat planlarının işlənib hazırlanmasına nəzarət etmək;
- Nəqliyyatın texnoloji prosesini təşkil etmək;
- Nəqliyyat və texnoloji prosesin sənəd dövriyyəsini təmin etmək;
- Nəqliyyatın keyfiyyətini və yükün vaxtında verilməsini təhlil etmək;
- Məhsulların daşınması şərtlərini müəyyənləşdirmək, geri qaytarılmış məhsulların qəbulu və yerləşdirilməsi üzrə işləri əlaqələndirmək, yenidən işlənməyə göndərmək;
- Logistikada risk menecmentini həyata keçirmək-avadanlıq, mal, xammal, material, yük, daşıyıcı məsuliyyəti üçün sığorta təmin etmək;
- Malların daşınması zamanı, məhsulların saxlanması və daxili hərəkəti zamanı təhlükəsizliyinin təmin edilməsi tədbirlərini təşkil etmək;
- Tabeliyində olan işçilərə rəhbərlik etmək.
Tələblər:
- Ali təhsilli (iqtisadiyyat üzrə);
- Azərbaycan, rus və ingilis dillərini bilməli;
- Müvafiq sahə üzrə 3 il iş təcrübəsi;
- MS Office ( Word, Excell, Power Point) proqramlarında işləməyi bilməli;
- Yaş həddi 25-40;
- Məsuliyyətli, dəqiq, çalışqan və komanda ilə işləmək bacarığı olmalı;
- Problemləri həll etmə bacarığı;
- Təhlil etmə bacarığı;
- Kargüzarlıq qaydaları haqqında biliklər;
- Ünsiyyət qurma bacarığı;
- Coğrafi, riyazi və məntiqi biliklər.
- Azərbaycan Respublikası qanunvericiliyinin və logistika sahəsində fəaliyyətini tənzimləyən normativ hüquqi aktların tələblərini bilməlidir;
- Logistika sistemlərinin əsasları, logistika əlaqələrinin formalaşdırılması qaydalarını bilməlidir;
- Təchizat, nəqliyyat, anbar, satış və maliyyə sənədlərinin qeydiyyatı üçün tələbləri bilməlidir;
- Gömrük və nəqliyyat qanunvericiliyinin əsaslarını bilməlidir;
- Bütün nəqliyyat növləri ilə yük daşımalarının təşkilini bilməlidir;
Namizədin şəxsi keyfiyyətləri:
- Fikrini izah etmək qabiliyyəti;
- Ezamiyyə imkanları;
- Ünsiyyət yaratmaq bacarığı;
- İşə planlı yanaşması;
- Fəal olması və komandada işləmək bacarığı.
Bu vəzifəyə müraciət etmək üçün CV-ni e-mail adresinə bilərsiniz. CV göndərən zaman vəzifənin adını “Satınalma və logistika şöbəsinin müdiri” Mövzu bölməsində göstərin.
Oxşar vakansiya siyahısı:
"Camal" LTD Şirkəti Xarici satınalmalar üzrə kordinator köməkçisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
"Camal" LTD Şirkəti Xarici satınalmalar üzrə kordinator köməkçisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Cronos Construction Anbardar vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
GESCO ASC Təchizat bölməsinin kiçik mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Zəfər Bağları” MMC Aparıcı anbardar vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...