Vəzifənin rolu:
Bu vəzifənin rolu yüksək keyfiyyətli müştəri xidmətini təmin etməkdir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müştəri xidmətinin keyfiyyətini təkmilləşdirir, müştəriləri cəlb edir və təbii artımı təşviq edir
- Müştərilərin problemlərini müstəqil olaraq aşkar edib həll edir
- Müştəri əlaqələrinin siyasət və prosedurlarını marketinq strategiyasına uyğun qurur
- Mağaza işçilərinin müştəri əlaqələri təlimatlarının uyğunluğuna nəzarət edir
- Effektiv müştəri loyallığı proqramını yaradır və həyata keçirir
- Müştəri əlaqələrin effektivliyinin və müştəri məmnuniyyətinin artması üçün müştəri əlaqələrin statistikasını və fəaliyyətlərini təhlil edir və nəzarət edir
- Müştəri əlaqələrin büdcəsini düzgün bölüşdürür və bütün xərclərə nəzarət edir
Əsas tələblər:
Təhsil:
- Ali təhsil dərəcəsi Marketinq ixtisası üzrə üstünlükdür
- Müştəri əlaqələri üzrə menecment, Marketinq, Müştəri Analizləri üzrə sertifikatlar
Təcrübə:
- Marketinq sahəsində ən azı 5 il iş təcrübəsi
- Menecer vəzifəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi
Professional biliklər:
- Müştərilərə xidmət prinsipləri və təcrübələri haqqında biliklər
- Layihənin idarə olunması
- Səlis Rus dili, İngilis dili orta səviyyədə
- MS Office Proqramları
Professional bacarıqlar və kompetensiyalar:
- İdarəetmə bacarığı
- Analitik düşüncə
- Təşkilati bacarıqlar
- İşgüzar ünsiyyət bacarıqları
- Nəticəyə yönümlülük
- Problem həll etmə
- Qərar vermək bacarığı
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Müştəri Əlaqələri üzrə Menecer” qeyd edərək göndərə bilərlər.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Zəng mərkəzinin operatoru
Ə/h razılaşma yolu ilə. FoxExpress Zəng Mərkəzinin Operatoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Çağrı mərkəzi üzrə operator
İnci Group of Companies Çağrı mərkəzi üzrə operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...