Responsibilities:
- Provide technical assistance and support for incoming queries and issues related to software.
- Respond to queries over the phone.
- Enter the queries coming from clients into related Application, provide solutions on phone or by routing technician via application
platform (for dealer issues). - Follow up the solution that is routed to technicians and close the inquiry after solution is provided.
- Follow up maintenance (corrective and preventive) transactions.
- Identify and escalate priority issues to related parties.
- Report any unexpected situations to supervisor.
- Problem analysis and identification data of testing process on a new versions of terminal, writing reports about results.
- Prepare and participate in IT related projects.
- Gain feedback from customers about computer usage.
- Run reports to determine malfunctions that continue to occur.
Requirements:
- High education
- Working experience in operations and call center department
- Analytical skills
- Excellent communication in Azeri, good English and Russian is preferable
- Knowledge of MS office as a proficient user
If you are interesting, please submit your CV with subject “Business to Business Contact Center Specialist” to hr@azerlotereya.com mail address.
Oxşar vakansiya siyahısı:
500₼
Qeydiyyatçı1st Fitness Qeydiyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Nahar yeməyi şirkət tərəfindən ödənilir. ...
Əlavə xidmətlər üzrə operator
Kontakt Home Əlavə xidmətlər üzrə operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
400 — 500 ₼
Problemli kreditlərin idarəedilməsi şöbəsinin kiçik mütəxəssisi/mütəxəssisiEmbafinans, ...
Ümumi işlər üzrə könüllü ( Region filialları üzrə )
Unibank Kommersiya Bankı Ümumi işlər üzrə könüllü ( Region filialları üzrə ) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...