- Address: 12th KM Salyan Highway, next to Weir Services
- Job Description: Office Secretary
- Type: Full Time
Job Requirements:
- Familiar with Microsoft Excel, Word, and Outlook
- Speaks English ,Azerbaijani ,Russian ( If Turkish also , then additional advantage )
- Experience of 1 to 2 years in an office environment
- Preparing commercial offers/ Quotations/ Tender documents
- Keeping track of Pending Purchase orders/ completed purchase orders
- Co-ordinating with Finance department for issuing Invoices/Qaima to customers
- Speaking to customers over phone for follow up
- Positive attitude, punctual, and hard-working
- Organize office files and paper work properly.
- Preference: Lives in the Lokbatan District / Sabayil , because it will be easier to commute to the office everyday
- Working Hours: 9 am to 6 pm, 5 days a week, Lunch break for one hour.
- Salary: AZN 600-800 depending upon experience.
Oxşar vakansiya siyahısı:
1000 — 1500 ₼
İnsan Resursları üzrə mütəxəssisNYS Information Technologies İnsan Resursları üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
1000₼
Baş İnsan Resursları MütəxəssisiBrand Credit BOKT İnsan Resursları Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir ...
İnsan Resursları üzrə mütəxəssis
Ə/h razılaşma yolu ilə. Zeytun Pharmaceuticals İnsan Resursları üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Təşkilati İnkişaf və Dizayn üzrə Aparıcı Mütəxəssis
OBA marketlər şəbəkəsi Təşkilati İnkişaf və Dizayn üzrə Aparıcı Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...