For Chirag Plaza Hotel and Business Centre
- General Support in day-to-day business for the Hotel and Business Centre
- Offer to the walk inn guest the rooms
- Show the guest the rooms
- Check in and check out the guest in hotel
- Registration from Business Centre guests
- Manage the reservations
- Check the guest accounts
- Preparing of invoices
- Provide the guest with information about the city
- Phone, Fax, Copy Machine, Scan copies, IT correspondence
Job-related requirements
- Minimum Experience – 1 year in HOTEL – Reception
- Excellent knowledge of Azeri, English and Russian
- Knowledge of MS Office applications and reservation Software like OPERA PMS
- Excellent written and verbal communication skills
- Flexibility. Ability to work in a different shifts
- Strong self starter able to perform tasks with minimal input
Working conditions :
- We offer good salary, additional we provide you with uniform. You will get trained to international hospitality standards.
To Apply :
- Please submit your CV with picture and salary request in English and in Russian send to Nigar Abdullayeva HR Manager Chirag Plaza, e-mail address: nigar.abdullayeva@chiragplaza.az
Oxşar vakansiya siyahısı:
500₼
Qeydiyyatçı1st Fitness Qeydiyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Nahar yeməyi şirkət tərəfindən ödənilir. ...
Əlavə xidmətlər üzrə operator
Kontakt Home Əlavə xidmətlər üzrə operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
400 — 500 ₼
Problemli kreditlərin idarəedilməsi şöbəsinin kiçik mütəxəssisi/mütəxəssisiEmbafinans, ...
Ümumi işlər üzrə könüllü ( Region filialları üzrə )
Unibank Kommersiya Bankı Ümumi işlər üzrə könüllü ( Region filialları üzrə ) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...