Qısa məzmun
ASTexnoServis Direktor köməkçisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Yüksək ünsiyyət bacarıqları olmalıdır.
Vəzifə və öhdəliklər:
- Sənədlərin hazırlanması, Sənədlərin qeydiyyatı, şirkətə daxil olan və şirkətdən göndərilən məktubların qeydiyyatı.
- Sənədlərin nəzərdən keçirilməsi, toplanması və məzmunu barədə rəhbərliyə məlumat verilməsi;
- Sənədlərin tərcüməsi (ingilis dili və rus dili)
- İş yazışmalarının aparılması;
- Daxil olan hesabatların toplanması, nəzərdən keçirilməsi və birbaşa rəhbərə təqdim edilməsi;
- İclas protokolunun tərtibi, İclas ərzinəd ehtiyac olarsa tərçüməçilik
- Direktorun imzasına daxil olan sənədlərin qəbul edilməsi;
- Məktublar, sorğular və digər sənədlərin hazırlanması;
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan, İngilis dili əla , Rus dili
- Minimum 2 il iş təcrübəsi;
- MS Word, MS Excel və MS Outlook proqramları üzrə biliklər zəruridir;
- Analitik bacarıqlar;
- Təşkilatçılıq və vaxtın düzgün idarə olunması bacarığı;
- Yüksək ünsiyyət bacarıqları.
İş şərtləri:
- İş yeri: Bakı şəhəri
- İş rejimi: 6 günlük
- Əmək haqqı: müsahibə əsasında müəyyən olunacaq.
CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək, hr@astexnoservis.com elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.QEYD: Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Siyəzən Broyler MMC Kadrlar üzrə əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Aztelco Group MMC Ofis İşləri üzrə Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Siyəzən Broyler MMC Kadrlar üzrə əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
AzəriMed QSC İşə qəbul üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Ünsiyyət yaratmaq bacarığı olmalıdır. ...
NYS Information Technologies İnsan Resursları üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...