Qısa məzmun
ASTexnoServis Direktor köməkçisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Yüksək ünsiyyət bacarıqları olmalıdır.
Vəzifə və öhdəliklər:
- Sənədlərin hazırlanması, Sənədlərin qeydiyyatı, şirkətə daxil olan və şirkətdən göndərilən məktubların qeydiyyatı.
 - Sənədlərin nəzərdən keçirilməsi, toplanması və məzmunu barədə rəhbərliyə məlumat verilməsi;
 - Sənədlərin tərcüməsi (ingilis dili və rus dili)
 - İş yazışmalarının aparılması;
 - Daxil olan hesabatların toplanması, nəzərdən keçirilməsi və birbaşa rəhbərə təqdim edilməsi;
 - İclas protokolunun tərtibi, İclas ərzinəd ehtiyac olarsa tərçüməçilik
 - Direktorun imzasına daxil olan sənədlərin qəbul edilməsi;
 - Məktublar, sorğular və digər sənədlərin hazırlanması;
 
Tələblər:
- Ali təhsil;
 - Azərbaycan, İngilis dili əla , Rus dili
 - Minimum 2 il iş təcrübəsi;
 - MS Word, MS Excel və MS Outlook proqramları üzrə biliklər zəruridir;
 - Analitik bacarıqlar;
 - Təşkilatçılıq və vaxtın düzgün idarə olunması bacarığı;
 - Yüksək ünsiyyət bacarıqları.
 
İş şərtləri:
- İş yeri: Bakı şəhəri
 - İş rejimi: 6 günlük
 - Əmək haqqı: müsahibə əsasında müəyyən olunacaq.
 
CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək, hr@astexnoservis.com elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.QEYD: Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Oxşar vakansiya siyahısı:
500₼
Ofis İşləri üzrə ƏməliyyatçıSiyəzən Broyler MMC Ofis İşləri üzrə Əməliyyatçı üzrə vakansiya elan edir. ...
1500₼
İşə qəbul üzrə menecerAzera Holding İşə qəbul üzrə menecer vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...