Qısa məzmun
Ə/h 600-700 AZN. Sabah Group LLC Customer care specialist vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Yüksək ünsiyyət qabiliyyəti olmalıdır.
Vəzifələr:
- Müştərilərdən daxil olan şikayət və təkliflərin qəbul edilməsi, təhlili və qısa müddətdə həll olunması;
- Müştərilərə edilən/müştərilərdən gələn zənglərə cavab vermək, lazımi ünvanlara istiqamətləndirmək;
- Müştərilərin sorğularına cavab vermək, onların istəklərinin yerinə yetirilməsinə kömək etmək.
- Müvafiq məlumatları toplamaq və şirkətin potensial müştəri sisteminin və xidmət sonrası əlaqə sistemlərinin müəyyən edilmiş prosedurlar çərçivəsində işlədilməsinə nəzarət etmək;
- Yönləndirilən suallara dolğun və səlis cavab vermək;
- Məlumatlandırma, müştəri xidmətlərinin tənzimlənməsi, detallara diqqət, peşəkarlıq və təzyiq altında işləmək bacarığının olması.
- Mağaza daxilində faəliyyət göstərən kamerala nəzarətin edilməsi
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Yüksək ünsiyyət qabiliyyəti;
- Gülərüz, səbirli və mehriban olmalı;
- Əla səviyyədə rus-dili biliyi;
- Yaxşı səviyyədə ingilis-dili biliyi;
- Telefon vasitəsilə yüksək səviyyəli ünsiyyət qurmaq qabiliyyəti və aydın başa düşülən səs;
- Telefon ünsiyyətinin yüksək səviyyədə olması.
İş rejimi : Həftənin 5 günü, saat 10:00 – 19:00. Şənbə və Bazar günü istirahət günüdür.
AR-ın Əmək məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
Karyera yüksəlişi, gülərüz kollektiv
Əmək haqqı: İlkin olaraq 400 AZN, sınaq müddətindən sonra 600-700 AZN
Maraqlanan namizədlər CV-lərini recruitment@sabah-group.com e-poçt ünvanına “Customer care specialist” adı ilə göndərməlidirlər.
Oxşar vakansiya siyahısı:
1st Fitness Qeydiyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Nahar yeməyi şirkət tərəfindən ödənilir. ...
Kontakt Home Əlavə xidmətlər üzrə operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Embafinans, ...
Unibank Kommersiya Bankı Ümumi işlər üzrə könüllü ( Region filialları üzrə ) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...