Qısa məzmun
Ə/h razılaşma yolu ilə. The Landmark Hotel Baku Anbardar vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. İngilis dili yaxşı səviyyədə tələb olunur.
Responsibilities:
- Greet clients and visitors with a positive, helpful attitude.
- Assisting clients in finding their way around the office.
- Helping maintain workplace security by issuing, checking, and collecting badges as necessary and maintaining visitor logs.
- Assisting with a variety of administrative tasks including copying, faxing, taking notes, and making travel plans.
- Preparing meeting and training rooms.
- Answering phones in a professional manner, and routing calls, as necessary.
- Assisting colleagues with administrative tasks.
- Answering, forwarding, and screening phone calls.
- Sorting and distributing mail.
- Provide excellent customer service.
- Scheduling appointments.
Requirements:
- University degree.
- Prior experience as a receptionist or in related field.
- Consistent, professional dress and manner.
- Excellent written and verbal knowledge of Azerbaijan, Russian and English.
- Competency in Microsoft applications (i.e Word, Excel, and Outlook).
- Good time management skills.
- Able to contribute positively as part of a team, helping with various tasks as required.
Interested applicants please submit your CV with photo in English hr@thelandmarkhotel.az and indicate the name of the position you are applying for in the subject line of the email.
Oxşar vakansiya siyahısı:
500₼
Qeydiyyatçı1st Fitness Qeydiyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Nahar yeməyi şirkət tərəfindən ödənilir. ...
Əlavə xidmətlər üzrə operator
Kontakt Home Əlavə xidmətlər üzrə operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
400 — 500 ₼
Problemli kreditlərin idarəedilməsi şöbəsinin kiçik mütəxəssisi/mütəxəssisiEmbafinans, ...
Ümumi işlər üzrə könüllü ( Region filialları üzrə )
Unibank Kommersiya Bankı Ümumi işlər üzrə könüllü ( Region filialları üzrə ) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...