Qısa məzmun
Ə/h razılaşma yolu ilə. PAŞA Sığorta Müştəri Məmnuniyyəti Xidmətinin rəhbəri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. İSO 9001:2015 Lead Auditor sertifikatı olmalıdır.
“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Müştəri Məmnuniyyəti Xidmətinin rəhbəri vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
Vəzifə və Öhdəliklər:
- İVR (İnteractive Voice Response) zənglərini cavablayan əməkdaşların zənglərinin dinlənilməsi və dəyərləndirilməsinə nəzarət, əməkdaşlara nəticələrlə bağlı geribildirim təqdim edilməsi prosesinə nəzarət və inkişaf planı üzrə dəstəyin təqdim ediməsi;
- Üz-üzə xidmət təqdim edən əməkdaşların vizitlərinin dinlənilməsi və dəyərləndirilməsinə nəzarət, əməkdaşlara nəticələrlə bağlı geribildirim təqdim edilməsi prosesinə nəzarət və inkişaf planı üzrə dəstəyin təqdim ediməsi;
- Müştəri məmnuniyyətinin öyrənilməsi məqsədilə sorğuların təşkilini nəzərət, nəticələrin təhlil edilməsi və rəhbərliyə məruzə edilməsi;
- Şirkətə daxil olan istək və şikayətlərin prosesinin tənzimlənməsinə nəzarət və lazimi tədbirlərin həyata keçirilməsini təmin etmək;
- Müştəri ilə birbaşa təmasda olacaq yeni işçilərin ünsiyyət bacarıqları üzrə təlimatlandırılmasına nəzarət;
- Keyfiyyət komandası üzvlərinin fəaliyyətinin təşkil edilməsi və Keyfiyyət İdarəetmə Sistemi çərçivəsində tənzimlənmənin təmin edilməsi;
- Müştərilərlə ünsiyyətdə olan əməkdaşlar üçün təlim hazırlanması və təqdim edilməsi;
- Xidmət təqdim etmə prosesinin səmərəli təşkilinin təmin edilməsi;
- İSO 9001:2015 standartına uyğun Daxili Auditin təşkili, keçirilməsi və müvafiq hesabatın təqdim edilməsi;
- İSO 9001:2015 standartına əsasən Xarici Auditin təşkili, xarici auditora dəstəyin təmin olunması və müvafiq hesabatın rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- SO 10002 Müştəri Şikayətləri İdarəetmə Sistemi standartı üzrə işlərin həyata keçirilməsi
BİLİKLƏR:
- Azərbaycan,rus və ingilis dili bilikləri yüksək səviyyədə;
- Microsoft office (Word, excel, powerpoint) proqramları üzrə peşəkar biliklər;
- Ali təhsil;
- İSO 9001:2015 Lead Auditor sertifikatı;
- Xidmət vermə sahəsində bilik və bacarıqları təsdiq edən sertifikatlar
TƏCRÜBƏ:
- Keyfiyyət İdarəetmə Sistemi üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi;
- İdarəçilik təcrübəsi üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Müştəri Məmnuniyyəti sahəsində ən az 5 il iş təcrübəsi;
BACARIQLAR:
- Təhlil etmək bacarığı;
- Yüksək şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları;
- Detallara diqqət etmə bacarığı;
- Təqdimat bacarığı
- Liderlik və təşəbbüskarlıq bacarığı;
- Layihələrin idarə edilməsi bacarığı;
- Geribildirim vermə qabiliyyəti;
- Komandanı idarəetmə bacarığı;
- Stresə davamlılıq
Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Kontakt Home İradların həlli üzrə inzibatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Ə/h razılaşma yolu ilə. FoxExpress Zəng Mərkəzinin Operatoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Azərbaycan Dəmir Yolları Əlaqə mərkəzinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Aznet Technologies QSC Təcrübə Proqramı elan edir. ...
AccessBank Mikro və Aqro müştərilər üzrə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis (Mingəçevir filialı) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...