Qısa məzmun
Ə/h 500-600 AZN. Qartal Construction Company Ofis meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Nahar yeməyi firmanın vəsaiti hesabına təmin edilir.
İşçiyə tələblər:
- Minimum 1 il ofis meneceri vəzifəsində iş təcrübəsi olmalı;
- Ali təhsilli olmalı;
- Ofis proqramlarını (Word, Excel, Outlook) mükəmməl bilməli;
- İngilis və rus dili bilməsinə üstünlük verilir;
- İnsanlarla xoş ünsiyyət yarada bilmək qabiliyyəti, kollektiv üzvləri ilə yaxşı münasibət qura bilmək qabiliyyəti olan xanım namizəd tələb olunur;
- İşində dəqiq, məsuliyyətli, işgüzar olmalı;
- 23-35 yaş həddində xanım olmalı;
- Sumqayıt şəhərində yaşayan olmalı.
İş şəraiti:
- Daxil olan zənglərin cavablandırılması və yönləndirilməsi;
- Kargüzarlıq sənədlərinin dövriyyəsinin təmin edilməsi;
- Kargüzarlıq sənədlərinin təyinatı üzrə arxivdə yerləşdirilməsi;
- Məktubların, emaillərin yazılması və göndərilməsi;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi;
- İş saatı 09:00-18:00;
- Nahar firma hesabına verilir;
- İstirahət günü – Şənbə və Bazar günləri;
- İş yeri Sumqayıt şəhərində firmanın baş ofisindədir;
CV-nizi mövzu yerində “Ofis meneceri” qeyd etməklə info@qartal.az email ünvanına göndərə bilərsiniz.
Oxşar vakansiya siyahısı:
İnsan Resursları üzrə mütəxəssis
Sea Breeze Construction İnsan Resursları üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
HR Team Leader
Norm OJSC HR Team Leader vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...