Qısa məzmun
Ə/h razılaşma yolu ilə. Əjdaha MMC Çağrı Mərkəzi üzrə Operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Unsiyyətcil və səlis danışıq səriştəsi olmalıdır.
Vəzifələr:
- Çağrı Mərkəzi təmsilçilərinin təkmilləşdirmək üçün təlimlər həyata keçirmək və liderlik etmək;
- Çağrı Mərkəzi Təmsilçilərinin suallarını cavablandırmaq, müştərilər ilə baş verən konfliktlər zamanı, yönləndirmək, çətinlik yaşadıqları sorğuları həll etmək;
- Komanda ilə daimi görüşləri təşkil etmək, suallarını cavablandırmaq, yönləndirmək;
- Müştəri məmnuniyyətini artırmaq;
- Şirkət hədəflərinə uyğun fəaliyyət göstərmək;
- Əvəzedilən və qaytarılan məhsulların qeydiyyatını aparmaq;
Tələblər:
- Mükəmməl Azərbaycan və Rus dili biliyi;
- Müvafiq sahədə ən az 5 il iş təcrübəsi;
- Müştəri yönümlü olmaq və konfliktləri həll etmək;
- Səbrli və stressə dayanıqlı;
- Liderlik və komanda ilə işləmə bacarığı;
İş şəraiti:
- İş qrafiki növbəlidir və ofis daxilidir.
Maraqlanan namizədlərdən mövzu hissəsində “Çağrı Mərkəzi üzrə Operator” qeyd etməklə applicants@ajdaha.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız uyğun olan namizədlər ilə əlaqə saxlanılacaqdır.
Oxşar vakansiya siyahısı:
500₼
Qeydiyyatçı1st Fitness Qeydiyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Nahar yeməyi şirkət tərəfindən ödənilir. ...
Əlavə xidmətlər üzrə operator
Kontakt Home Əlavə xidmətlər üzrə operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
400 — 500 ₼
Problemli kreditlərin idarəedilməsi şöbəsinin kiçik mütəxəssisi/mütəxəssisiEmbafinans, ...
Ümumi işlər üzrə könüllü ( Region filialları üzrə )
Unibank Kommersiya Bankı Ümumi işlər üzrə könüllü ( Region filialları üzrə ) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...